טלוויזיה

כאן 11 נפרד: זה מה שעומד לקרות לסדרה 'המפקדת'

כוכבת הסדרה הצה"לית של התאגיד גוזרות חוגר: העונה הקרובה של ״המפקדת״ בתאגיד, תהיה האחרונה
מערכת ice | 
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)
סופה של תקופה בתאגיד השידור. סדרת הלהיט של כאן 11, 'המפקדת' תרד מהמסך בתום העונה השלישית, שתחל את צילומיה בחודש הבא, כך פרסם הבוקר (חמישי) רן בוקר ב-ynet.
לעונת הסיום ילוהקו שחקנים ושחקניות בולטים מכל העונות ביניהם אלונה סער, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, גל מלכה, דור הררי, נועם אימבר, מיכאל זפסוצקי ומיה דגן צפוי לחזור, בתוספת ליהוקים חדשים.
מי שלא תחזור היא השחקנית מיה לנדסמן שבלטה מאוד בעונה הראשונה והשתתפה במספר פרקים בעונה השניה, אך הפעם היא לא תופיע כלל. לנדסמן אגב כן ממשיכה להופיע בתאגיד והייתה חלק מהעונה החולפת של 'קופה ראשית'.
המפקדת היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמה קומית בכאן 11, שעלתה לשידור ב-15 באפריל 2021. את הסדרה יצרו עטרה פריש שאף ביימה וניר ברגר, והיא מבוססת באופן רופף על סרטה הקצר ועטור הפרסים של פריש, "מכתב אהבה למ"מ שלי". בעונתה הראשונה התמקדה הסדרה באתגרי הפיקוד על מחלקה של טירוניות מקא"ם, וצולמה בבית ספר תיכון נטוש באזור רמלה-לוד, שעוצב מחדש כבסיס צבאי. רוב הדמויות המרכזיות בסדרה הן נשים צעירות, מפקדות וחיילות, והיא בוחנת את מערכות היחסים ביניהן בצל אינטרסים אישיים ומקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה