טלוויזיה

הנתונים נחשפים: נתוני הצפייה באולימפיאדת פריז שוברים שיאים

אולימפיאדת פריז רושמת עלייה של 79% מהצפייה באולימפיאדה הקודמת בטוקיו הנמוכה במדד הצפיות ההשוואתי. בטקס הפתיחה על נהר הסיין צפו כ־26.5 מיליון איש בארצות הברית, נתון המצביע עלייה דרמטית מ־17.6 מיליון שצפו בטקס הפתיחה בטוקיו בתחרות הקודמת
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
לפי נתוני הצפייה של רשת NBC האמריקאית, הזכיינית של שידורי המשחקים, נרשמה עלייה של 79% מהצפייה באולימפיאדה הקודמת בטוקיו, שהיא הכי פחות נצפית מאז שהחלו למדוד. בטקס הפתיחה היפהפה על נהר הסיין צפו כ־26.5 מיליון איש בארצות הברית, עלייה דרמטית מ־17.6 מיליון שצפו בטקס הפתיחה בטוקיו, ו־26.5 מיליון בטקס הפתיחה בריו, שקדם לו. הוא עדיין רחוק מטקס הפתיחה של לונדון, שנצפה על ידי יותר מ־40 מיליון איש בארצות הברית.
לפי נתוני רשת NBC, אירוע הספורט הזה שאורך קצת פחות משלושה שבועות, כולל 329 תחרויות ונצפה על ידי מיליארדים, מתפלג ליותר צופות מצופים. הקהל האמריקאי הצופה מתחלק ל־55% נשים ו־45% גברים, היפוך של נתוני הצפייה בסופרבול.
וגם ברייטינג הישראלי נרשם שיא חדש אחרי שש מדליות אולימפיות שקטפה המשלחת הישראלית וברגע הענקת מדליית הזהב לשייט תום ראובני צפו בסוף השבוע נרשם מספר שיא של 15.1% בערוץ הספורט, שמשדר את המשחקים, ו־12.2% בשרון קנטור כאשר זכתה במדליית הכסף. מספר זה אף עלה ברגע הדרמטי עם הביצוע הנפלא של ארטיום דולגופיאט - עם 17.8%, שזיכה אותו במדליית כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה