טלוויזיה

חיים כהן לא לבד: זה השחקן שמצטרף לתוכנית החדשה

הקומדיה הרומנטית מבית יוצרי "השיר שלנו" המיתולוגית, ממשיכה לקבל צורה ולסגור קאסט מבטיח. זה השחקן שחוזר למסך לצידם של חיים כהן, אורנה בנאי ושירה נאור
שירה יום טוב |  1
חיים כהן (צילום איציק בירן)
לא מעט שמות מסקרנים צפויה סדרת הדרמה החדשה של קשת 12, "מפיקת החתונות" לאחד על מסך אחד. הסדרה, בשלבי ליהוק מתקדמים בקשת 12 ובימים האחרונים כבר דווחו מספר שמות שירכיבו את קאסט הסדרה, והערב שם נוסף נחשף, אחרי שנים מהפעם האחרונה שהופיע בתפקיד משחק בטלוויזיה.
מי שמצטרף וישחק בתפקיד משנה לצד חיים כהן, אורנה בנאי, תומר קאפון, ועדי חבשוש הוא שי אביבי. אביבי ישחק את אביה של שירה נאור בקומדיה הרומנטית, מבית יוצרי "השיר שלנו" על מפיקת חתונות שמחכה לאחד, בכיכובה של עדי חבשוש. נאור עצמה תגלם את הנמסיס של חבשוש. 
מוקדם יותר השבוע דווח כי השף חיים כהן בדרך לעשות היסטוריה בקריירה הענפה שלו. שופט 'מאסטר שף' בן ה-64 מגיע לעולם המשחק ויגלם את אביו של תומר קאפון בסדרה רומנטית קומית חדשה בקשת 12, בה תככב זוכת 'רוקדים עם כוכבים' עדי חבשוש.
 
לצדו של כהן, אורנה בנאי תגלם את אמה של חבשוש. הסדרה אמורה לעלות בהמשך 2024 לאוויר בערוץ, כאשר היא נכתבה על ידי יוצרי 'השיר שלנו', שתספר את סיפורה של מפיקת חתונה שמחכה לאחד שלה.
עד כה לוהקו לסדרה: תומר קאפון, אושרי כהן, תמיר בר ורוני הרמן שיגלמו את הגברים שמתחרים על לבה של חבשוש, וגם - אורנה בנאי, השף חיים כהן, יעל שרוני ובן יוסיפוביץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מתאים
    יואל 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נמאס כבר לראות אותו על המסך כולל פירסומות אז לצרף אותו לתוכנית לא לו- הגזמתם בענק! ברור שלא נראה אם לזה התכוונתם.
    סגור