טלוויזיה

תומר קאפון בקאמבק מפתיע: זו הסדרה שתעלה בכיכובו

תומר קאפון רשם לעצמו לא מעט תפקידים בולטים בטלוויזיה ובקולנוע הישראלי אך בשנים האחרונות התמקד בעיקר בקריירה הבינלאומית הנוצצת שלו מעבר לים. זה התפקיד שמחזיר אותו למסך
שירה יום טוב | 
תומר קאפון (צילום לנס הפקות)
אחרי תקופה ארוכה שנעדר מהמסך הישראלי, תומר קאפון בדרך לתפקיד משחק משמעותי ראשון. השחקן שכיכב בעבר בלא מעט סדרות וסרטים ישראלים פרץ בעיקר בתפקיד הראשי שלו ב"תאג"ד", אך בשנים האחרונות שילב גם קריירת משחק בינלאומית  וזכה להצלחה בתפקידו בסדרת גיבורי העל של אמזון, "The Boys".
כעת חוזר קאפון למסך לאחר שלוהק לתפקיד ראשי בסדרה החדשה של yes, "זרות", המבוססת על רב המכר של ליהיא לפיד.
"זרות" מעובד לדרמת מתח שתחל להצטלם בקרוב עבור yes והיא מבוססת על רב המכר של ליהיא לפיד. במרכז הסדרה נינה, נערה שנמלטת מזירת רצח לו היתה עדה. אישה מבוגרת ודמנטית, מוצאת אותה ומשוכנעת שהיא דנה, נכדתה שחיה באמריקה. 
נינה מוצאת מקלט בדירתה התל אביבית של האשה, ומסתתרת מעבריין איתו ניהלה מערכת יחסים אלימה (תומר קאפון), מהמשטרה שמחפשת אותה, וגם מאמא שלה- שמשתגעת מדאגה אליה במצפה רמון. 
 
בשלושת השבועות שבין פסח ליום הזיכרון, נינה תברא את עצמה מחדש כדנה, כשאימת השקר מרחפת מעליה כל הזמן; המשטרה תנסה לפענח את רצח שהתרחש, מבלי לדעת שהמפתח נמצא אצל נערה אחת שמסתתרת בתל אביב; ואמא של נינה תגלה את הכוחות שבה ותנסה לבנות מחדש את הקשר שלה עם בתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה