בארץ

הפרויקט הסודי של ליהיא לפיד: בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם

אשת ראש האופוזיציה, העיתונאית והסופרת, עיבדה את ספרה "זרות" לסדרת מתח טלוויזיונית שעתה החל שלב הליהוקים אליה. ששת הפרקים שלה יבויימו על ידי ציון רובין, והמפיקה היא חברת ההפקות של אולפני הרצליה
מערכת ice | 
ליהיא לפיד (צילום גילי יערי/ פלאש 90)
שנתיים אחרי ההכרזה, היום (ראשון) דיווח העיתונאי גיל משעלי כי החלו הליהוקים לסדרת המתח של רעייתו של ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, העיתונאית והסופרת ליהיא לפיד. הסדרה "זרות" תעלה ביס ותבוסס על ספרה. את הסדרה בת ששת הפרקים יצרה לפיד עם נעה גוסקוב, יביים ציון רובין ותפיק חברת ההפקות של אולפני הרצליה. צילומיה צפויים לצאת לדרך באפריל 2024.
על רקע הקרב בין יס לקשת, לקוחות שירותי הסטרימינג של החברה יחוו שינוי בכל הקשור לתכני ערוץ 12: קאצ'-אפ (צפייה נדחית), start-over, הקלטות ו-VOD. "זרות" הוא הרומן השלישי של ליהיא לפיד. הוא עוסק ביחסים הנרקמים בין שתי נשים זרות זו לזו נערה שעברה תקיפה מינית וקשישה דמנטית הפוגשת בה במקרה וטועה לחשוב כי זו נכדתה.  
 
"אהובי, היום יום הולדת", כתבה לפיד לבעלה לרגל יום הולדתו ה-60 שנערך לאחרונה, "בלי פרחים ובלי חגיגות כי הלב לא נותן". לפיד בירכה את בעלה על יצירתו רבת השנים ועל מחויבותו לדרך הציבורית. "אני מודה כל יום על שזכיתי שתהיה שותפי לאהבה גדולה, למשפחה מיוחדת ומחוברת שאתה הכוח שלה, ולמסע המטורף (לגמרי) של החיים".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה