טלוויזיה

יס בהפתעת ענק לאלפי צופים: זו הקטגוריה החדשה ב-VOD שלכם

לרגל יום האישה, החברה הכריזה על שיתוף פעולה עם "שבוע הנערה הישראלית". בין היתר, ישודר קמפיין 'עמותת שוות' בכיכובה של קים אור אזולאי המחזק ומעצים נערות צעירות. יוקרנו גם סרטי דוקו על נשים חזקות, סרטים שבוימו על ידי נשים והפקות ילדים עם נשים בתפקידים ראשיים
מערכת ice | 
חברת yes (צילום shutterstock)
חברת yes תיקח חלק ב"שבוע הנערה הישראלית" של עמותת "שוות" ותקדם לאורך השבוע את קמפיין העמותה בכיכובה של קים אור אזולאי המעצים ומחזק את תחושת המסוגלות של נשים ונערות צעירות. הסרטון יוצג ב-yes+ VOD וב-STING+ וכן בקטגוריה מיוחדת – "ספיישל גיבורות" שתעלה ב-yes VOD KIDS.
הקטגוריה תציג סדרות וסרטי ילדים אהובים בכיכובן של נערות ונשים בתפקידים ראשיים: מה הבעיה, בת השוטר, אינפיניטי, לעוף על אנה, פלמח, שומקום, הקסם של אלה, מיה ובוני החלומות ועוד. בנוסף, תקדם yes לאורך כל השבוע סרטי דוקו על נשים חזקות ששינו את העולם כדוגמת: קוקו שאנל, פרידה קאלו, אהובה עוזרי, ענבל פרלמוטר, תרצה אתר, ג'ואן באאז, מריה קאלאס, מרסדס סוסה ועוד.

אהובה עוזרי (צילום: רונן ללנה)
בנוסף, סרטים אהובים ומוערכים שבויימו על ידי נשים. בין הסרטים שיעלו השבוע: מכתב לחזיר, סרטה של הבמאית טל קנטור המועמד לפרס האוסקר 2024 לסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר; מטען הכאב, סרטה של הבמאית זוכת האוסקר קתרין ביגלו; הרוכב, סרטה של זוכת האוסקר קלואי ז'או; נשים קטנות סרטה של גרטה גרוויג ועוד.

קוקו שאנל (צילום: באדיבות yes)
"שבוע הנערה הישראלית" של עמותת "שוות", מפגיש אלפי נשים מובילות בתחומן עם עשרות אלפי נערות המסייעות להעלות את תחושת המסוגלות שלהן בין היתר דרך חשיפה לנשים מעוררות השראה, שמספרות את הסיפור האישי והמקצועי שלהן. השבוע נוסד על ידי עמותת שוות שהוקמה על ידי רוני ואלדד פוסטן-קורן, במטרה לאפשר לנערות לחזק את תחושת הערך העצמי שלהן ולתת להן כלים שיאפשרו להן לממש את שאיפותיהן.
 
העמותה מפעילה תכנית מנהיגות שנתית בפריסה ארצית, וסדנאות המסייעות לנערות לפתח הערכה עצמית חיובית לטווח רחוק. הפעילות של העמותה נשענת על ההבנה כי שוויון הזדמנויות יצמח מלמטה - מהנערות עצמן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה