טלוויזיה

צופית גרנט נפרדת בכאב: "אהובת ליבי איננה, כמה פחדתי מהרגע הזה"

צופית גרנט, מגישת התוכנית "אבודים" ברשת 13, נפרדה ממרי פרץ ז"ל שהלכה לעולמה: "אני רוצה לזעוק לאלוהים, תן להם עוד קצת לה ולילדים האבודים שחזרו אליה אחרי חמישים שנה. פרץ זכורה לנו מהתחקיר המטלטל אחרי שהתאחדה עם ארבעה מילדיה 50 שנה אחרי שנחטפו ממנה במרוקו
מערכת ice |  4
צופית גרנט ללא גבולות (צילום יחצ רשת 13)
צופית גרנט, מגישת התוכנית "אבודים" ברשת 13, נפרדה היום (רביעי) בכאב ממרי פרץ ז"ל שהלכה לעולמה. פרץ היא אחת הדמויות הזכורות ביותר מהתוכנית שלה, שהתאחדה עם ארבעה מילדיה 50 שנה אחרי שנחטפו ממנה במרוקו, בסדרה של 7 פרקים קורעי לב.
בפוסט שהעלתה גרנט לחשבון הפייסבוק שלה, היא נפרדה בכאב ממרי פרץ ז"ל כשכתבה:
מרי אהובת ליבי איננה. אלוהים כמה פחדתי מהרגע הזה שמרי תלך לעולמה, זה עוד מוקדם מידי אני רוצה לזעוק לאלוהים, תן להם עוד קצת לה ולילדים האבודים שחזרו אליה אחרי חמישים שנה".
 
"אלו השנים היחידות מאז האסון שנפל עליה בדמות קהילה יהודית נוראית בקזבלנקה שחטפה ממנה שלושה מילדיה שבוע אחרי שבתה בת השנתיים נחטפה ממנה באכזריות ע״י העוזרת המוסלמית המפלצתית, תן לה עוד קצת עם כל ששת ילדיה שאוהבים אותה כל כך, הם רק שבע שנים אולי אפילו פחות ביחד… אבל זהו אמא מרי הלביאה, המדהימה, הטובה , המצחיקה עצמה את עיניה, והם כולם סביבה מטולטלים מהרעיון שהיא כבר לא תהיה יותר".
"כששואלים אותי שאלות על אבודים אני תמיד אומרת כלאחר יד ״כולם היו בני״, זה נכון אבל… הסיפור של מרי הוא סיפור של גורל שלי שמתחבר לגורלה הטרגי והמחריד של מרי וקושר בינינו לנצח נצחים, אני זוכרת את רגע המפגש , היא פרצה בבכי ודיברה במרוקאית, לא הייתי זקוקה לתרגום, הבנתי כל מילה אבל לא מהראש כי אם מהלב, והי רגע אחד בו אחזתי ברכות בלחייה ונדרתי נדר שנמצא את הילדים ונשים אותם אליה, שנהפוך את העולם ונלחם בכולם".
"והבטחתי לה עוד משהו, לא פחות חשוב, שנחזיר את שמה הטוב והעולם ידע היטב מי היו הרעים האמיתיים בסיפור גזלת הילדים על לא עוול שזוג הורים חסרי ישע, רק על היותם כאלה הרשו לעצמם הנוולים לעשות מעשה נבלה כזה. את רגע המפגש בין ויקטור ושולמית הילדים הראשונים שהחזרנו לאמא לא אשכח לעולם, ויקטור עמד וזעק 'שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה'".
"ושולמית שהייתה בת שבע כשהופרדה מאמה באכזריות קראה לה מייד אמא והבטיחה שלא תעזוב לעולם… וואו כמעט התעלפתי מכל הטוב לב שהתפוצץ במפגש המדהים הזה, ולפני שנתיים נמצאה אסתר, התינוקת שנחטפה ע״י מפלצת מוסלמית וגדלה כילדה מוסלמית, במפגש הזה מרי כמעט ומתה לי בידיים, הלב שלה כמעט התפוצץ, גם שם חזרה אישה מופלאה שנראית ונשמעת בדיוק כמו אחיותיה שולמית וריימונד, ילדה שנחטפה מיהדותה אבל כבר ברגע הראשון הבינה שכאן נמצא הבית האמיתי שלה, תודה לאל ותודות למשרד הפנים היא הגיעה לארץ לפני שבועיים והספיקה לסעוד את אמה עד רגעיה האחרונים".
סיפור שהגיע לאבודים ב-2013, נפתר ב-2018, המשיך ב-2022 והיום ב-2024, פורים בפתח (יום הולדתה של אסתר שממנה התחילה כל הסאגה האומללה לפני 56 שנים כשנחטפה) היום תם עידן. מרי אני אוהבת אותך אהבת נפש וכבר מתגעגעת תודה על כל הברכות שברכת אותי לנצח נצחים אזכור אותך שלך שוּשי (ככה היא קראה לי)".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהי זכרה ברוך . לביאה אמיתית מרי! (ל"ת)
    מיכל 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מירי פרץ הבילתי נשכחת
    ליאורה 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שתהי נשמתה בגן עדן צרורה בצרור החיים משתתפת בצערם
    סגור
  • 1.
    צופית גרנד
    שמי 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מלאה בפוזות יאללה נמאסה
    סגור
  • אתה נמאסת. (ל"ת)
    בן 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור