טלוויזיה

ינון מגל תוקף: "שרה הייתה מעורבת וזה מעצבן אותי"

ינון מגל הפתיע אמש את צופי ערוץ 14, כאשר תקף את תגובת ראש הממשלה כלפי מסקנות הדו"ח שחקר את אסון מירון. "אני שומע ששרה הייתה מעורבת בדבר הזה וזה מעצבן אותי. ואני שומע ששרה יותר מדי בקריה, בלשכה שם, וזה מעצבן אותי. אני לא אוהב התערבות חיצונית". לאחר שסיים את דבריו פנה לקולגות באולפן: "אין כפיים פה, הא?" 
רוני שיינר |  1
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)
לאחר פרסום הדוח שחקר את אסון מירון, טענו בליכוד כי ועדת החקירה היא התרסה פוליטית של ממשלת לפיד- בנט. מפלגת הליכוד והעומד בראשה, בחרו לסיים את תגובתם בעקיצה בעלת זיקה פוליטית: "הניסיון הציני והמכוון של לפיד להפוך את אסון מירון לכלי ניגוח פוליטי- לא יצלח". 
במהלך תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" ששודרה אמש בערוץ 14, תקף המגיש ינון מגל את תגובתו של נתניהו לאסון: "אני לא אוהב את התגובה. אני חושב שזאת הייתה טעות התגובה הזאת, אני חושב שהיא לקחה את כל הפוקוס מהאירוע הזה לנתניהו. הוא יצא יחסית בזול מהאירוע הזה. היו המלצות, בלי דברים אופרטיביים, הוא יכל להחליק את הדבר הזה, להמשיך הלאה ושום דבר. במקום זה, נכנס לניגוח". 
מגל המשיך ואמר: אני אגיד לך יותר מזה, אני שומע ששרה הייתה מעורבת בדבר הזה וזה מעצבן אותי. ואני שומע ששרה יותר מדי בקריה, בלשכה שם, וזה מעצבן אותי. אני לא אוהב התערבות חיצונית ואני לא אוהב את הדברים האלה. אני חושב שהדברים צריכים להיות ענייניים, אני יודע שהייתה התנגדות לתגובה הזאת בצוות של נתניהו. אני לא אוהב את זה. לא אוהב את התגובה הזאת. אני חושב שתגובות צריכות להיות מדודות, זה ראש ממשלה, יש פה אסון, ארבעים וחמישה אנשים. תהייה ממלכתי, ממשיכים הלאה. זאת דעתי".
בסיום דבריו של מגל שררה דממה באולפן, והוא הגיב: "אין כפיים פה, הא? אין כפיים". 
העיתונאי בן כספית פרסם לאחר התוכנית את תיעוד דבריו של מגל בחשבון הטוויטר שלו והוסיף בתגובה: "מה שנותר לי, זה לפרוש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינון מגל, פישלת. המיקרופון לא פרטי שלך.
    אי 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל, החשיבות העצמית שלך מוגזמתד כל העיל לכאורה כמובן
    סגור