טלוויזיה

אופירה אסייג התפשרה? זה מי שקשת 12 רצתה כמחליף לברקוביץ'

חיים לוינסון לא היה הפייבוריט ובקשת 12 בדקו עם מספר מגישים במהלך המלחמה בתכנית הלייט נייט מי הכי מתאים לצידה, כמו ישראל קטורזה, אדוה דדון, עדי אשכנזי ומעיין אדם, אבל ראשי הערוץ לא התלהבו מאף חיבור במיוחד
מערכת ice | 
אופירה וברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אחרי שנודע כי אופירה אסייג קיבלה פרטנר חדש במקום אייל ברקוביץ', שלאחר שנים בהן נהגו להגיש את התוכנית האהובה "אופירה וברקוביץ'", נפרדו בתום 18 שנות זוגיות תקשורתית והפרטנר המדובר החדש הוא העיתונאי חיים לוינסון, שיגיש לצידה את התכנית השבועית ביום שישי. מבתברר שהוא בכלל לא היה האופציה הראשונה.
על פי TMI מקורבי אסייג טענו כי לוינסון לא היה הפייבוריט ובקשת 12 בדקו עם מספר מגישים במהלך המלחמה בתכנית הלייט נייט מי הכי מתאים לצידה, כמו ישראל קטורזה, אדוה דדון, עדי אשכנזי ומעיין אדם, אבל ראשי הערוץ לא התלהבו מאף חיבור במיוחד.
עוד דווח ב-TMI כי גם לוינסון גרר התלבטויות ושאלות לגבי האופן בו יוכל למלא את נעליו של ברקוביץ'. אבל משלא נמצאה אופציה אחרת יותר טובה, החליטו בקשת 12 לא לחכות יותר ולהחליט על הציוות המדובר.
כזכור, לאחרונה ברקוביץ' התראיין לחדשות ערוץ 13 וסיפר על הצד האישי שלו בפרידה המקצועית: "אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני, יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי, עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר", אמר העיתונאי. עוד הוא הוסיף: "אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה