תיירות

ישראייר ורמי לוי במהלך דרמטי: זה השינוי שבוצע

בשל העובדה שכמה מהמטוסים החכורים הושבו לבעלים המקוריים, עתה לחברת ישראייר יש 6 מטוסי איירבוס A320. סירקיס הדגיש כי חלקם הוצאו מנתב"ג והועברו לנמל התעופה רמון בנגב כדי להקטין סיכוי לפגיעה או נזק בעקבות ירי הטילים. שניים מהמטוסים נמצאים שם וחלק בלרנקה
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
רמי לוי וחברת התעופה שלו ישראייר מתכוננים לכל תרחיש במלחמת 'חרבות ברזל'. באיגרת נוספת ששלח מנכ״ל חברת התעופה, אורי סירקיס, לעובדים, נחשף מעט מההיערכות של החברה להתמשכות המצב השביר במדינה.
בין היתר, הדגיש סירקיס כי המלחמה מגיעה דווקא הרבעון החזק ביותר של ישראייר, על כן: ״נאלצנו לבצע פניית פרסה מהירה. היה עלינו לבצע, שורה ארוכה של שינויים והתאמות בזמן אמת".

בשל העובדה שכמה מהמטוסים החכורים הושבו לבעלים המקוריים, עתה לחברת ישראייר יש 6 מטוסי איירבוס A320. סירקיס הדגיש כי חלקם הוצאו מנתב"ג והועברו לנמל התעופה רמון בנגב כדי להקטין סיכוי לפגיעה או נזק בעקבות ירי הטילים. שניים מהמטוסים נמצאים שם וחלק בלרנקה.
על אף שמאז רכישת החברה מצד לוי היא לא הפעילה באופן רשמי טיסות בשבת, לאור המלחמה היא הודיעה כי תמשיך להפעיל טיסות חילוץ ומטען בשבת, זאת על פי צורך מבצעי בלבד. נבדקות אפשרויות לטיסות מסובסדות לתושבי עוטף עזה מאילת אוליה.
לסיום כתב סירקיס במכתב: ״אילו הייתם שואלים אותי לפני שנה, האם ישנו סיכוי, שנמצא עצמינו, במצב בו נסייע בקטיף כרובית ושומר באמצע נובמבר… הייתי אומר שאתם הוזים. לסיום מהיר של המלחמה. לשובם של החטופים. להחלמתם של הפצועים. ושבו בנים לגבולם.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה