תיירות

חופשה חינם ביוון למשך שבוע: מי יזכו בהטבה חסרת התקדים?

רה"מ היווני הודיע אמש (רביעי) שכל תייר אשר שפונה מהמלון בשל השריפות במדינה, יקבל חופשה של שבוע כפיצוי, למימוש בשנה הבאה, לאחר שממדי הנזק יתבררו וניתן יהיה לשקם את ההרס הרב
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
הייתם ברודוס בשבוע האחרון? השריפות פגשו גם אתכם בחופשה בקורפו? מגיע לכם פיצוי ואפילו ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטאקיס, אומר זאת. רה"מ היווני הודיע אמש (רביעי) שכל תייר אשר שפונה מהמלון בשל השריפות במדינה, יקבל חופשה של שבוע כפיצוי, למימוש בשנה הבאה, לאחר שממדי הנזק יתבררו וניתן יהיה לשקם את ההרס הרב.
יש לציין כי אותה הודעה של ראש ממשלת יוון נובעת בשל פינוי של עשרות אלפים תיירים ומקומיים מבתי המלון השונים באיים רודוס ובקורפו עקב שריפות עזות שסיכנו את חייהם ועל כן, רבים התבקשו לעזוב חזרה למדינתם מחשש לביטחונם.

עיקר הנפגעים היו תיירים בריטים, גרמנים וכמובן גם ישראלים שמרבים לבקר באיים אלו בחודשי הקיץ, כשמדובר ביעד מועדף ואהוב מאוד על הקהל הישראלי ששומר אמונים ליון כבר שנים רבות. 
לפי שעה, עדיין לא ברור איך יתבצע הפימוי המדובר וכיצד אפשר בכלל לקבל את אותן החופשות. ההערכה היא שיתפרסם פרוטוקול בקרוב שישלח למי שהיה בחופשה באי בתאריכים המדוברים והוא יוכל לצרף הוכחות כדי לקבל את ההטבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה