תיירות

דיסני סוגרת את מלון "מלחמת הכוכבים" היוקרתי אחרי קצת יותר משנה

המלון, שנקרא The Star Wars: Galactic Starcruiser, משלב אלמנטים של אתרי הנופש, קווי השייט ופארקי השעשועים של החברה במטרה ליצור חוויה של 48 שעות בעולם של סרטי המדע בדיוני האהובים
מערכת ice | 
דיסני (צילום unsplash)
אחרי שהיה פתוח קצת יותר משנה, דיסני הודיעה כי בקרוב תסגור את מלון מלחמת הכוכבים שלה בדיסני וורלד.
המלון, שנקרא The Star Wars: Galactic Starcruiser, משלב אלמנטים של אתרי הנופש, קווי השייט ופארקי השעשועים של החברה במטרה ליצור חוויה של 48 שעות בעולם של סרטי המדע בדיוני האהובים.
המסע בן היומיים בחלל עולה בסביבות 1,200 דולר לאדם ליום, וחבילות משפחתיות מגיעות קרוב יותר ל-6,000 דולר. זה יכול להיות מספר קשה לעיכול, במיוחד בהתחשב שמלכתחילה חופשה טיפוסית למשפחה בת ארבע נפשות באחד מהפארקים של דיסני היא יקרה. 
עם זאת, ה-Galactic Starcruiser זכה לשבחים כהגשמת חלום עבור מעריצים המחפשים את חווית מלחמת הכוכבים האולטימטיבית. הטיול בן היומיים כולל חדר במלון, אוכל ושתייה למעט משקאות אלכוהוליים ומשקאות מיוחדים, טיול יום לפארק אולפני הוליווד, מג'יק בנד ושירות הסעות. בזמן השהות במלון, האורחים פוגשים שלל דמויות מהסרטים. 
התמצית העיקרית של הסיפור: אתה נוסע ב-starcruiser להפלגה של יומיים. במהלך המסע הזה, קצין מסדר ראשון וכמה לוחמי סער עולים על הספינה כדי למצוא את מרגלי ההתנגדות. לצד הנבלים הללו יש מרגלים, מוזיקאים, מורדים וגיבורים, כל מה שמרכיב סיפור מלחמת הכוכבים. וכמובן, מופיעים גם כמה פרצופים מוכרים, כולל צ'ובקה, ריי וקיילו רן.
החוויה זכתה לכמה מדירוגי שביעות רצון האורחים הגבוהים ביותר בהיסטוריה של דיסני וורלד וזכתה במספר פרסי תעשייה. ובכל זאת, מלון הבוטיק התגלה כיקר מדי עבור מעריצי מלחמת הכוכבים.
"מלחמת הכוכבים: Galactic Starcruiser הוא אחד הפרויקטים היצירתיים ביותר שלנו אי פעם וזכה לשבחים על ידי האורחים שלנו והוכר על כך שהוא מציב רף חדש לחדשנות ובידור סוחף", נמסר בהצהרה של החברה. "חוויית הבוטיק הפרימיום הזו נתנה לנו את ההזדמנות לנסות דברים חדשים בקנה מידה קטן יותר של 100 חדרים, וכשאנחנו מתכוננים למסע האחרון שלה, ניקח את מה שלמדנו כדי ליצור חוויות עתידיות שיכולות להגיע ליותר מהאורחים שלנו ומעריצים".
לפי הדיווחים, דיסני הוציאה שני מיליארד דולר כדי לבנות את שני פארקי מלחמת הכוכבים שלה בפלורידה וקליפורניה - אם כי לא ברור אם עלות בניית המלון כלולה בסכום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה