תיירות

מנכ"ל Ryanair: "ננגב את הרצפה עם כל חברות התעופה האחרות"

בריאיון ל"פייננשל טיימס" אמר מנכ"ל חברת התעופה, מייקל או'לירי, כי "אין יותר צמיחה באירופה", ולחברה יש הרבה מקום "לגנוב" מנתח השוק מהמתחרים במערב אירופה
מערכת ice | 
ריינאייר (צילום shutterstock)
ענקית הלואו-קוסט האירופית Ryanair מחויבת לשאוף לצמיחה נרחבת ולתפוס נתח שוק גדול יותר מחברות תעופה יריבות באירופה, שכן היא שואפת להכפיל את תנועת הנוסעים שלה עד סוף 2034.
בריאיון ל"פייננשל טיימס", אמר מנכ"ל חברת התעופה, מייקל או'לירי, כי "אין יותר צמיחה באירופה" וכי לריינאייר יש הרבה מקום "לגנוב" מנתח השוק מהמתחרים במערב אירופה. הוא אמר: "כל עוד לא נעשה משהו טיפשי - שזה אתגר יומיומי בתעשייה הזו - נמשיך לנגב את הרצפה עם כל חברת תעופה אחרת באירופה".
Ryanair התגלתה ככוח דומיננטי בשוק חברות הלואו קוסט, במיוחד במונחים של תעבורת נוסעים. בשנת הכספים שהסתיימה במרץ 2023, החברה האירית הטיסה בהצלחה סך של 170 מיליון נוסעים, המשקפת עלייה ראויה לציון של 13% בהשוואה לרמות שלפני הקורונה. בינתיים מתחרתה הגדולה Wizz Air, שבסיסה בהונגריה, הטיסה למעלה מ-44 מיליון נוסעים לאורך כל שנת 2022, לפי הדיווח שלה.
עם פרסום הדוחות Ryanair הציבה יעדים שאפתניים עוד יותר במטרה להכפיל את תנועת הנוסעים שלה כדי להגיע ל-300 מיליון עד שנת 2034. אכן, אין זה מפתיע ש-Ryanair שואפת באופן אקטיבי לצמיחה משמעותית בנחישות רבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה