השוק

וויזאייר זכתה בתואר חברת התעופה של השנה

ה-Air Transport Awards הינו טקס פרסים בינלאומי הקיים מזה עשור ומעניק תארים על בסיס הישגים לארגונים, חברות ובכירים בתעשייה התעופה
מערכת ice |  1
חברת התעופה וויזאייר (Wizz Air) הוכרזה כחברת התעופה של השנה בטקס פרסי ה-Air Transport. התואר הוענק למנכ"ל Wizz Air, ג'וזף וואראדי, באירוע גאלה מיוחד שנערך העיר מונטריאול בקנדה. זו היא הפעם השנייה שחברת ה-low cost ההונגרית זוכה בתואר המכובד, כאשר פעם אחרונה הייתה ב-2019. 
ה-Air Transport Awards הינו טקס פרסים בינלאומי הקיים מזה עשור ומעניק תארים על בסיס הישגים לארגונים, חברות ובכירים בתעשייה התעופה. הטקס נערך בשיתוף Hermes (Air Transport Organization) ו-ATN (Air Transport News). נשיא Air Transport, ד"ר קוסטס לאטרו, העניק את התואר.
ג'וזף וואראדי, מנכ"ל Wizz Air: "גאה לקבל את תואר חברת התעופה של השנה בשם כל עובדי החברה. Wizz Air היא מבין החברות הצומחות והירוקות ביותר בעולם, שמספקת ללקוחות רבים שירות טוב, מחירים אטרקטיביים ורשת קווים רחבה הכוללת 1000 קווים ב-55 מדינות באירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. הפרס מהווה הכרה לעבודה הקשה של כל 8,000 עובדי Wizz Air, שמאפשרים לכל אחת ואחד את האפשרות לטוס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה הם שילמו כדי לקבל את הפרס? (ל"ת)
    מעניין 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור