תיירות

שוב: אלפים ששהו בספינת התענוגות נדבקו

1,500 אורחים בספינת תענוגות שהגיעה מניו זילנד לאוסטרליה נדבקו בקורונה בעודם על הספינה, וזאת לצד ספינת תענוגות נוספת שבה התגלו כ-800 נוסעים שהודבקו - אבל על פי המומחים אין מקום לדאגה כלל
מערכת ice | 
ספינת תענוגות (צילום freepik)
מקרי ההדבקה בקורונה ברחבי העולם רק הולכים וגוברים וכעת מתברר שספינת תענוגות נוספת באוסטרליה הגיעה לחופיה עם לא פחות מ-1,500 נדבקים. הספינה בשם "הסלבריטי אקליפס" הגיע לחופי אוסטרליה לאחר שייט באזור ניו זילנד ועליה 3,420 וכאמור כמחיצתם חולי קורונה, אבל על פי הרשויות אין סיבה לדאגה.
על פי חוקרת אפידימיולוגית בשם קתרין בנט, העובדה שהתגלו כל כך הרבה מקרים זה בעצם דבר נהדר, באופן יחסי. הסיבה לכך לטענתה זו העובדה שישנם עוד אלפי אנשים ברחבי אוסטרליה שמסתובבים בכל מקום בעודם חולי קורונה. לטענת החוקרת התוספת החדשה על פני הספינה פשוט לא משנה הרבה את התמונה או מוסיפה לה.
נכון לשבוע שעבר אותרו ביבשת אוסטרליה כ-40,194 מקרי הדבקה ו-48 אנשים נפטרו. הגל הרביעי של היבשת כולל הפעם שילובים של מספר זנים. ההמלצה הנוכחית עבור אורחי הספינה היא לשים מסכה ובקרוב הם יועברו לבידוד על היבשה וזאת באמצעות אמצעים מבודדים גם הם וכמובן לא תהיה להם גישה לתחבורה ציבורית.
על פי החוקרת עצם המידע על היקף ההדבקה בספינה עוזרת לנוסעים ולרשויות להתנהל בצורה זעירה, מה שהופך את המצב כולו לדיי פשוט לניהול ומיגור. בכללי, היא הסבירה שהיקף ההדבקה הנוכחי אינו רציני כי הקהילה בונה חסינות עם הזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה