תיירות

דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נבחר כמלון הכנסים הטוב בישראל

מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב  נבחר כמלון העסקים והכנסים הטוב ביותר בישראל  על ידי  World Travel Awards

מערכת ice | 
דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב (צילום איתי בניט)
מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נבחר כמלון העסקים והכנסים הטוב ביותר בישראל  ביותר בישראל זו הפעם השלישית,  על ידי  ארגון World Travel Awards לשנת 2022. דיויד כהן, מנכ"ל המלון, אמר לאחר הזכייה: "אנו גאים מאוד בזכייתנו בפרס כמלון העסקים והכנסים הטוב ביותר בישראל, במיוחד בימים אלו בהם אנו חווים את החזרה לשגרה מבורכת. אנו שואפים ומובילים את צוות המלון למצוינות והם הסיבה לזכייה זאת. עבורנו, זוהי הכרה חשובה בכך שהמלון ממשיך להעניק לאורחיו שירות מוקפד ואיכותי בסטנדרטיים הבינלאומיים שאנו מחויבים להם. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לאורחי המלון הנאמנים שממשיכים לבחור בנו כמלון הבית לביקוריהם". 
ארגון World Travel Awards אשר הוקם לפני 29 שנה, מעניק פרסי מצוינות בענף התיירות והנסיעות, והוא מתואר על ידי ה- Wall Street Journal כ"אוסקר של ענף התיירות". התוצאות מבוססות על סוכנויות נסיעות, אנשי מקצוע מהענף והציבור הרחב מלמעלה מ-160 מדינות.
מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, ממשיך להיות זה שנים הבחירה המועדפת על ראשי מדינות, דיפלומטים ותיירים המגיעים לתל אביב. המלון מתנשא לגובה 25 קומות ומשקיף על הנוף עוצר הנשימה של הים התיכון. המלון מציע 555 חדרים, מתוכם 39 סוויטות, כולל 2 סוויטות נשיאותיות שתוכננו על ידי Ara Design International. המלון מציע 12 חדרי ישיבות ומרכז כנסים ותערוכות רחב ידיים המשתרע על פני יותר מ- 3400 מ"ר, לרבות אולם נשפים מרהיב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה