תיירות

איפה עמית סגל וישי ריבו יחגגו את ליל הסדר?

כנהוג בכל שנה, יבלו הסלבס הדתיים את החג במגוון יעדים שווים בחו"ל. היכן עמית סגל ייתן הרצאה? ומי יזכה לליל סדר עם הרב ישראל מאיר לאו?
מערכת ice | 
עמית סגל וישי ריבו (צילום פלאש 90)
בכל שנה בחגים המרכזיים נוהגים הסלבס להתאוורר בחופשה בחו"ל ועל הדרך לספק הופעה/הרצעה לאורחים. השנה, בחג הפסח הקרוב, יבלו כמה סלבס מובילים במקומות שווים במיוחד.
עיתונאי ופרשן חדשות 12 עמית סגל יטוס לחגוג את החג הקרוב באי היווני רודוס, שם ישהה במלון 'שרתון', ויספק לאורחים הרצאה אקטואלית על הפוליטיקה הסמויה מהעין השזורה בסיפורים מאחורי הקלעים של עולם התקשורת. איתו יחד בחופשה של ברת התיירות "שיינפלד", יציגו מופע קומי-מוזיקלי ננסי ברנדס ודודו פישר, ויופיע הזמר ישי לפידות.
נופשי פסח במלון אימפריאל פאלאס, שבסנטה מרגריטה, איטליה, עם חברת "לישור טיים טורס", יזכו לליל סדר שיערוך לא אחד מאשר הרב הראשי לשעבר הרב ישראל מאיר לאו. עוד חופשה שהתארגנה לפסח הקרוב על פי אתר "פליי כושר", היא באיי הבהמאס, ושם אורחי המלון "אטלנטיס פרדייז איילנד", יהנו מהופעה של הזמר החסידי אברהם פריד.

מי שיגלה את אמריקה בחג, וינפוש במקום אקזוטי במיוחד הוא הזמר ישי ריבו. במסגרת החופשה שלו במקסיקו ישי ריבו ייתן הופעה לנופשי מלון ריץ קרלטון בעיר קנקון, הטסים עם חברת "רויאל".
וויש גם כאלו שיישארו בארץ. אחד מהם הוא ד"ר אבשלום קור, שלא מזמן נודע שסיים את דרכו כמנחה של חידון התנ"ך לנוער ביום העצמאות. אבשלום קור יבלה במלון לאונרדו בירושלים שם יתן לאוחרים הרצאה. חוץ ממנו, יתן הרצאה המזרחן ד"ר מרדכי קידר, ויופיעו הזמרים ארז לב ארי ואהוד אריאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה