תיירות

גל ביטולי הטיסות מישראל נמשך: עוד 4 ענקיות תעופה בורחות מנתב"ג

על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, ענקית התעופה וירג'ין אטלנטיק הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל עד ה-1.10. בנוסף, גם בריטיש איירווייז הודיעה כי מאריכה את ביטול הטיסות שלה לנתב"ג לפחות עד ה-26.9, כמו גם איבריה ואזרבייג'ן איירליינס
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה גדולות מודיעות על ביטול טיסות לישראל, או לחילופין הארכת ביטול הטיסות שלהן לישראל. האחרונה שבהם היא חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, ששוב האריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל, הפעם לכל הפחות עד ל-1.10.
בנוסף על כך, גם בריטיש איירווייז הודיעה כי לא תטוס לישראל לפחות עד מחר (חמישי, 26.9). מאוחר יותר, עוד שתי ענקיות תעופה, אזרבייג'ן איירליינס ואיבריה הספרדית הודיעו כי לפחות נכון להיום (25.9) הטיסות שלהן לישראל מבוטלות.
תחילה, וירג'ין אטלנטיק אמורה הייתה לחזור ולטוס כבר היום לישראל, אך אתמול, ברגע האחרון, הודיעה החברה כי היא מאריכה את ביטולי הטיסות שלה לישראל עד ה-28.9 אלא שכעת כאמור, ענקית התעופה שוב הודיעה על הארכת ביטול הטיסות שלה מנתב"ג, לפחות עד ה-1.10.
בהודעה הרשמית של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק נכתב כי "לאחר הערכת מצב נוספת החליטה החברה לדחות  את ההפעלה מחדש של הטיסות ל תל אביב לפחות עד יום שלישי ה-1 באוקטובר".
עוד נכתב בהודעה: "ברצוננו להתנצל בפני הלקוחות שלנו על כל אי נוחות שנגרמה. לקוחות שרכשו כרטיסים יוכלו לבצע הזמנה חוזרת למועד מאוחר יותר או לקבל החזר מלא.  אנו נשארים מחויבים לשירותינו לישראל ומצפים לחדש את הטיסות לתל אביב ברגע שהמצב יאפשר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותבים ומדברים שטויות
    הבורר 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו ומעבר לליטני אי אפשר לשלוח טילים על ישראל.רצועת ביטחון כנגד פלישה או פיגועים הם תירוץ טוב .אבל טילים??????
    סגור