תיירות

ענקיות התעופה בבשורה קשה: לא מחדשות טיסות לישראל

לוט מפולין והקבוצה הגרמנית לופטהנזה הן האחרונות להודיע על הארכת השהיית טיסותיהן לישראל, עד ה-3 וה-4 בספטמבר
מערכת ice |  3
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
השמיים מעל ישראל ממשיכים להיות סוערים, כאשר חברות תעופה בינלאומיות מתמרנות בין החזרת טיסות לביטולן בעקבות המצב הביטחוני המתוח. חברת התעופה הפולנית לוט והקבוצה הגרמנית לופטהנזה הן האחרונות להודיע על הארכת השהיית טיסותיהן לישראל, עד ה-3 וה-4 בספטמבר בהתאמה. מהלך זה משקף את המורכבות והדינמיות של המצב, כאשר חברות נאלצות לשקול מחדש את החלטותיהן באופן תדיר.
בעוד שחלק מהחברות ממשיכות להשהות את פעילותן, אחרות מצאו את הביטחון לחדש את טיסותיהן. בריטיש איירווייס ואיבריה אקספרס הצטרפו לאחרונה לרשימה המתארכת של חברות שחזרו לפעילות בנתב"ג, לצד אייר פראנס, אג'יאן ואזרבייג'ן איירליינס. תנועה זו מעידה על תקווה זהירה בענף, למרות האתגרים המתמשכים.

הרשימה של חברות התעופה שעדיין מושהות מגוונת ומשתרעת על פני טווח זמנים רחב. בעוד שחלק, כמו אייר בלטיק, מתכננות לחזור בקרוב, אחרות כמו אמריקן איירליינס ואיזיג'ט הודיעו על השהיה ממושכת עד 2025. מגוון זה של תגובות משקף את ההערכות השונות של חברות לגבי המצב הביטחוני והכלכלי בישראל.
ההיסטוריה האחרונה של ענף התעופה בישראל מספקת תמונה ברורה של ההשפעה העמוקה שיש לאירועים גיאופוליטיים על התעופה האזרחית. מאז פרוץ המלחמה באוקטובר 2023, דרך האיומים מאיראן באפריל 2024, ועד להתנקשות במנהיג חמאס ביולי 2024, כל אירוע הביא לגל של ביטולים והשהיות, כאשר כל פעם החברות נאלצו להעריך מחדש את המצב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טסים ועוד איך טסים
    שרי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל הענקיות האלה שלא טסות לישראל איך זה ששדה התעופה מפוצץ נוסעים?
    סגור
  • 1.
    סנקציות על חברות כאלה
    ישראלי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה משרד התחבורה שלא מעניש חברות כאלה שמזלזלות בנוסעים הישראלים
    סגור
  • סגור. מטיילים בהודו. (ל"ת)
    יקי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור