תיירות

ענקית התעופה בבשורה רעה לטסים מישראל: דוחה את הטיסות עד ה-16.8

חברות התעופה הזרות ממשיכות לדחות את הטיסות שלהן מישראל, וכעת ענקית התעופה סוויס איירליינס הודיעה כי היא מעריכה את דחיית הטיסות שלה עד ל-16.8 לכל הפחות. האם המהלך ישפיע גם על לופטהנזה?
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל וההערכות לקראת מתקפה של איראן ושלוחותיה במזרח התיכון, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות טיסות לישראל, או לחילופין מעריכות את השעיית הטיסות שלהן לנתב"ג.
מי שהודיעה הבוקר (ראשון) כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל וממנה היא ענקית התעופה סוויס אייליינס, שהודיעה כי היא לא תטוס לישראל לכל הפחות עד ל-16.8.2024, לפחות נכון לעכשיו. כידוע, סוויס איירליינס הינה חברת בת של קבוצת לופטהנזה, שכבר הודיעה כי היא לא תטוס עד ה-13.8, וכעת עושה רושם כי גם היא תדחה את החזרת הטיסות שלה לנתב"ג.
כזכור, רק לפני מספר ימים, ענקית תעופה נוספת, ריינאייר, אחת מחבורת התעופה הפופולריות ביותר בקרב הישראלים, האריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל וממנה לשבועיים הקרובים.
מי שיצאה בבשורה קשה אף יותר היא חברת התעופה הפופולרית איזיג'ט, שמאז התקיפה האחרונה של איראן בישראל לא חזרה עוד לארץ, שהודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה עד ל-29.3.2025, כך שלמעשה היא לא תטוס לישראל לכל הפחות במשך שנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה