תיירות

ענקית התעופה בבשורה איומה לישראלים: מבטלת את הטיסות מנתב"ג

ענקית התעופה ריינאייר שלחה הודעות לישראלים רבים כי היא מבטלת את כרטיסי הטיסה שלהם לפחות לשבועיים הקרובים, בהם היא לא תטוס לנתב"ג, זאת על רקע המתיחות הגבוהה בישראל והחשש מפני מתקפה של איראן וחיזבאללה
מערכת ice | 
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל וההערכות לקראת מתקפה של איראן ושלוחותיה במזרח התיכון, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות טיסות לישראל, או לחילופין מעריכות את השעיית הטיסות שלהן לנתב"ג.
אחת מהן היא ענקית התעופה ריינאייר, אחת מחבורת התעופה הפופולריות ביותר בקרב הישראלים, שעל פי דיווח היום (רביעי) ב"ישראל היום" אמנם לא הודיעה על כך באופן רשמי, אך כבר שלחה הודעות לישראלים רבים שהזמינו איתה כרטיסי טיסה, כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה לפחות בשבועיים הקרובים.
על פי הדיווח, החברה, שעדיין לא פרסמה כאמור מועד רשמי על ביטול הטיסות שלה, כבר הודיעה על ביטולי כרטיסי טיסה של ישראלים רבים שהזמינו דרכה כרטיס טיסה. רוב חברות התעופה הזרות ביטלו את טיסותיהן לימים הקרובים בלבד, בשל חשש ממלחמה כוללת מול איראן וחיזבאללה, אך לעומתן, גם ריינאייר וגם איזיג'ט ביטלו לתקופה ארוכה יותר.
למעשה, איזיג'ט, שמאז התקיפה האחרונה של איראן בישראל לא חזרה עוד לארץ, הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה עד ל-29.3.2025, כך שלמעשה היא לא תטוס לישראל לכל הפחות במשך שנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה