תיירות

מכה לטסים מנתב"ג: חברת התעופה האהובה מבטלת את הטיסות מישראל

עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות את הטיסות לנתב"ג, והפעם זו פליי דובאי, שהודיעה כי נכון לרגע זה היא מפסיקה את טיסות הלילה שלה לישראל. החברה מאיחוד האמירויות מצטרפת לאוסטריאן איירליינס, לופטהנזה, דלתא ויונייטד איירליינס. ומה עם החבורת הישראליות?
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע החיסול של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה באיראן, וחיסולו של פואד שוכר, רמטכ"ל החיזבאללה, מה שהביא למתיחות גבוהה בין ישראל לארגון הטרור חיזבאללה ואיראן, ישנו חשש ממשי שארגוני הטרור יתקפו בישראל, ועל כן חברות תעופה בינלאומיות התחילו לבטל טיסות לישראל.
אחרי שאוסטריאן איירליינס ולופטהנזה הודיעו כי הן מבטלות את טיסותיהן לישראל, חברות התעופה האמריקאיות דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס הצטרפו אליהן והודיעו כי גם הן מבטלות הטיסות שלהן לישראל, נכון לרגע זה עד ליום שלישי (ה-6 באוגוסט).
הבוקר (חמישי) עוד חברת תעופה שאהובה במיוחד על הישראלים, חברת Fly Dubai (פליי דובאי) שמאיחוד האמירויות, הודיעה כי היא מפסיקה את טיסות הלילה שלה לישראל עד להודעה חדשה, כאשר כרגע מדובר רק בטיסות לילה, אך לא מן הנמנע שגם טיסות בוקר של חברת התעופה הפופולרית יבוטלו.
כידוע, פליי דובאי הינה חברת בת של חברת התעופה אמירייטס, שנחשבת לפופולרית במיוחד בקרב הישראלים. אמירייטס עדיין לא הודיעה על כך שהיא מבטלת טיסות לישראל, אך לא מן הנמנע שהדבר יקרה בזמן הקרוב. בינתיים, חברות התעופה הישראליות ארקיע, ישראייר ואל על, הודיעו כי הן ממשיכות לטוס כרגיל ואף מתגברות קווים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך טיסות שיוצאות מישראל רק שמעלות יהודים לארץ. (ל"ת)
    ראובן 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא צריך עצות מראובן (ל"ת)
    נוסע מתמיד 8 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור