תיירות

חברת התעופה האהובה בישראל במהלך מטורף: כרטיס טיסה חופשי חודשי

חברת הלואו קוסט האהובה ביותר על הישראלים, וויז אייר, מרחיבה את תוכנית המנוי חופשי חודשי שלה - הפעם גם לישראל. אז איך זה עובד וכמה זה בדיוק עולה?
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת הלואו קוסט האהובה ביותר על הישראלים, וויז אייר, יוצאת במהלך מטורף במסגרתו היא מרחיבה את מנוי החופשי חודשי שלה, מה שיאפשר לרוכשים לטוס עם כרטיס הטיסה פעם בחודש ובמחיר קבוע, למדינות נוספות - והפעם גם ישראל ברשימה. כך על פי הדיווח של שמעון יעיש ב"ישראל היום".
נכון לרגע זה, עדיין לא ידוע מתי יחל לפעול המנוי חופשי חודשי של וויז אייר גם כאן בישראל ולאיזה מדינות נוספות הוא יורחב, כאשר בשלב הזה הנוי של כרטיס טיסה חופשי חופשי דרך ענקית התעופה החל בשלוש מדינות בלבד - איטליה פולין ואלבניה, כאשר בשלב הבא נכנסו גם אנגליה ואיחוד האמירויות. כעת כאמור, עוד מדינות ייכנסו ויזכו למבצע המטורף הזה, כשגם ישראל כאמור בפנים.
המחיר משתנה בהתאם למדינה, כאשר עדיין לא ברור מה יהיה המחיר של הכרטיס החופשי חודשי בישראל. במדינות כמו אלבניה למשל כרטיס הטיסה הוא זול מאוד ועומד על 70 אירו בלבד. לעומת זאת, בבריטניה הוא עולה 129 אירו, באיטליה ופולין משלמים 119 אירו, כמו גם באיחוד האמירויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה