עסקי ספורט

ברק בכר בתביעת ענק נגד האקסית: יקבל פיצויים במיליוני דולרים?

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה לשעבר, שפוטר לפני כחודש מקבוצת הכוכב האדום בלגרד, הגיש תביעה נגד הקבוצה הסרבית, יחד עם צוותו המקצועי, על סך של מיליוני דולרים
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום אינסטגרם barakbachar@)
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה לשעבר שזכה עמה בשלוש אליפויות ועבר לאלופת סרביה, הכוכב האדום בלגרד, ממנה פוטר לפני קצת למעלה מחודש, הגיש תביעה בסך מיליוני דולרים נגד הקבוצה, זאת באמצעות עורך דינו מורן מאירי. כך פורסם היום (שני) לראשונה ב-ONE.
למעשה, התביעה הוגשה על ידי בכר וכל הצוות המקצועי שעבר איתו, עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן השוערים גיא וייזינגר והאנליסט אדם דייויד. למעשה, לבכר היה חוזה לשלוש שנים בקבוצה, אך הוא פוטר כאמור אחרי חצי שנה בלבד בתפקיד, וכעת הוא רשאי לתבוע פיצויים דרך המוסדות של פיפ"א.
כזכור, בכר אימן במשך כחצי שנה את הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה, עמה גם שיחק בליגת האלופות. מבחינת הסרבים, הייתה זו אכזבה גדולה, שכן המאמן בה במטרה להעלות אותה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, אך זה כשל, ועף בשלב הבתים אחרי שהפסיד פעמיים לקבוצת הפאר מנצ'סטר סיטי ולרד בול לייפציג, כמו גם הפסד ליאנג בויז השווייצרית, עמה גם סיים בתיקו. בסך הכל, ב-27 משחקים בכל המסגרות, רשם בכר 17 ניצחונות, 8 הפסדים ועוד שתי תוצאות תיקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה