עסקי ספורט

רונאלדו נגד מסי: "יש עובדות, יש מספרים והם לא משקרים"

בפיפ"א העניקו לליאו מסי את התואר שחקן השנה, מה שקומם עליהם את כדורגלן העל כריסטיאנו רונאלדו: "הטקסים האלה והפרסים האלה מאבדים מהאמינות שלהם". במהלך ראיון התרברב בהישגיו: "אני גאה בעצמי שעקפתי בשנה הזאת שחקנים כמו הולאנד, אמבפה וקיין"
מערכת ice |  5
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
כדורגלן העל כריסטיאנו רונאלדו התייחס בראיון שפורסם אתמול (ראשון) לטקסים הגדולים של תעשיית הכדורגל, כדור הזהב ו"דה בסט": "קשה לכבוש שערים, בין אם זה בערב הסעודית, ספרד, איטליה, או פורטוגל", הוא אמר בפתח דבריו. "שער זה שער. במובן מסוים אני גאה בעצמי שעקפתי בשנה הזאת שחקנים כמו הולאנד, אמבפה וקיין".
"יש אנשים שכבר כשהייתי במנצ'סטר יונייטד (בקדנציה השנייה) אמרו שסיימתי. התעלמתי ושמרתי על ריגוש. הייתה לי שנה נהדרת", סיכם רונאלדו. כשנשאל על מסי והעובדה שבליגה הסעודית פחות שמים לבד אליו באירופה ביחס לזכיותיו בפרסים האישיים, אמר רונאלדו כי הוא ער לתעשיית הפרסים והעיטורים שמקבלים שחקני הכדורגל הגדולים.
אחרי שבפיפ"א הפתיעו והעניקו לליאו מסי את התואר שחקן השנה של פיפ"א בשבוע שעבר, כריסטיאנו רונאלדו התקומם בראיון לתקשורת. "אני יודע איך הארגונים האלה עובדים, ולמען האמת, לא ראיתי את טקס 'דה בסט'. הטקסים האלה והפרסים האלה מאבדים מהאמינות שלהם. אני לא רוצה להגיד שלמסי או הולאנד או אמבפה לא הגיע לזכות, אני פשוט לא מאמין בפרסים האלה יותר. בסופו של דבר יש עובדות, יש מספרים והדברים האלה לא משקרים".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כדורגל
    dani 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ברור שמסי לא היה אמור להיות הזוכה היה שחקנים שעשו הרבה יותר ממנו פשוט הכל מכור שם
    סגור
  • 3.
    מוזר שהטקסים מאבדים מהאמינות שלהם רק כשהוא לא חלק מהם
    יהודי נימול 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ואני אומר את זה בתור מעריץ של רונאלדו
    סגור
  • 2.
    תיכנס
    האמת שבפנים 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    המספרי אכן מדברים ומסי הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, וזה יהפוך להיות אמין ברגע שהוא זוכה. תבדקו בשנת 2013 כשרונלדו לא זכה באף תואר והעניקט לו את כדור הזהב, הוא בכה מהתרגשות מאמינות הפרס. אז המספקים מדברים, 8 כדורי זהב למסי פלוס גביע עולם ולרונלדו 5 ללא גביע עולם.
    סגור
  • 1.
    דביל
    שיידי 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לא שווה תגובה
    סגור
  • למה דביל?
    מאוהבת באמבפה 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ביזיון שלא נותנים לשחקנים שבאמת מגיע להם את הפרסים והכל הולך למסי. אם לא אמבפה אז בלינגהאם או ויניסיוס. לא חסר כשרונות שמתפוצצים על המגרש.
    סגור