עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נחשף: לא תאמינו על מה הוציא 17 מיליון פאונד

כריסטיאנו רונאלדו ידוע כחובב מכוניות יוקרה מושבע. אחרי שרכש לאחרונה פרארי חדשה בשווי כחצי מיליון דולר, נחשף כי כוכב הכדורגל מחזיק בצי מכוניות פאר מטורף בשווי של 17 מיליון פאונד
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו (צילום pixabay, shutterstock, אינסטגרם/ cristiano)
כריסטיאנו רונאלדו, אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, ידוע כאחד שחובב מכוניות יוקרה במיוחד. לכוכב הפורטוגלי, שמשחק כיום בערב הסעודית, יש צי רכבים מטורף בחצר ביתו שכוללת עשרות מכוניות פאר.
לאחרונה, רונאלדו התחדש בפרארי חדשה בצבע כחול שעלתה לו לא פחות מחצי מיליון פאונד. אחרי הרכישה המטורפת, בעיתון "הסאן" הבריטי חשפו את שווי צי המכוניות המטורף של כריסטיאנו רונאלדו, שעל פי הדיווח שוויו מוערך בלא פחות מ-17 מיליון פאונד.
ברשימת הרכבים תמצאו בין היתר את ה-Bugatti Veyron, את ה-Bugatti Chiron, את ה-McLaren Senna, את ה-Lamborghini Aventador, את ה-Porsche 911 Turbo S, את ה-Mercedes-AMG G63 ועוד שלושה רכבי פרארי ושני רכבי רולס רויס.
נתון מעניין במיוחד הוא רכב האודי שברשותו. את הרכב רונאלדו קנה בגיל 19 בקנדציה הראשונה שלו במצ'סטר יוניטד, רגע לפני הפריצה הגדולה. באותם ימים, חשבון הבנק של הכוכב היה דליל בהרבה משכיום. אותו רכב בזמנו היה Audi S3 בצבע שחור, ולמרות שבגרסא המקורית ב-1999 הוא היה בעל 210 כוחות סוס, רונאלדו כבר החזיק בגרסא של 225 כוסות שכללה 4Wheel Drive, פנסי קסנון, פנסי ערפל, גלגלי 17 אינץ’, מושבי עור עם כוונון חשמלי, בקרת אקלים ובקרת יציבות.
כיום שווי הרכב הוא כ-35 אלף אירו בלבד המהווים בערך אחוז מרכב הבוגאטי שירון שברשותו. למען האמת, זה רק מעט יותר גבוה מהסכום שעלה לרונאלדו להעביר את הרכבים שלו מטורינו לפני כשנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה מכוניות יש לרונלדו?
    לני 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה ל דעת כמה מכוניות יש לרונלדו ומסי
    סגור
  • 1.
    כמה מכוניות יש לרונלדו? (ל"ת)
    לני 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור