עסקי ספורט

אחרי שגיב יחזקאל: שחקן ישראלי נוסף נעצר ונחקר בטורקיה

אחרי ששגיב יחזקאל שב ארצה אחרי סערת מעצרו, בטורקיה מדווחים כי שחקן ישראלי נוסף, אקס מכבי נתניה עדן קארצב, המשחק בקבוצת איסטנבול בשאקשהיר, שעתידה לשחררו, נלקח לחקירה על ידי משטרת איסטנבול
תום נחום | 
מעצרים של שחקנים בנבחרת כדורגל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
יממה לאחר שנעצר שחקן הכדורגל הישראלי שגיב יחזקאל בטורקיה לאחר שכבש שער מול קבוצת הכדורגל הטורקית טרבזונספור, ואחריו סימן חצי לב כאשר על התחבושת שעל ידו נכתב "100 ימים" לציון 100 ימים לשבי הישראלים החטופים על ידי חמאס, הוא נלקח מביתו למעצר, כאשר כעת, לאחר שעות של חוסר ודאות, יחזקאל חזר ארצה ונחת בישראל לאחר שהוטס במטוס פרטי אותו דאגו במשרד החוץ להקצות למען השבתו ארצה, בעוד רבים הגיעו לנתב"ג על מנת לתמוך ביחזקאל ולחגוג את חזרתו ארצה עם דגלי ישראל.
אלא שכעת, לאחר חזרתו של שגיב יחזקאל ארצה, בטורקיה מופצים דיווחים לפיהם עדן קארצב, אקס מכבי נתניה המשחק בקבוצת איסטנבול בשאקשהיר וצפוי להיות משוחרר מהקבוצה, נעצר ונחקר על פי הדיווח על ידי משטרת איסטנבול בעקבות פוסט תמיכה שהעלה בחטופים המוחזקים בעזה בידי חמאס, כאשר שוחרר מתחנת המשטרה רק לאחר שנגבה ממנו תצהיר בנושא.
ראש הממשלה, משרד החוץ, ההתאחדות לכדורגל ומשרד התרבות והספורט בראשת מיקי זוהר, החליטו להתערב וכעת הם עושים מאמצים על מנת לשחרר את יחזקאל ולהשיבו לישראל. שר התפוצות והמאבק באנטישמיות והשר לשוויון חברתי מטעם מפלגת הליכוד, עמיחי שיקלי, אמר: "צריך לומר בכאב שטורקיה תחת ארדואן הפכה מדמוקרטיה לדיקטטורה, מחברת ברית נאט"ו לחברה בארגון ג'יהאדיסטי. יחזקאל נלקח לחקירה רק כי עשה את המחווה הפשוטה הזו. ממשלת טורקיה צריכה להתבייש".
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט גם התייחס לנושא ואמר: "שערי הגיהנום נפתחו – הוא קיבל גינוי על ידי ההתאחדות הכדורגל הלאומית, הקבוצה הודיעה לו שהוא מושעה ואז הם אמרו שהוא פוטר. מעל כל זה, המשטרה הטורקית עצרה אותו והוא נחקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה