עסקי ספורט

המאמן הישראלי קיים מחנה אימונים במדינה מוסלמית: "לא פחדתי"

מאמן נבחרת זמביה, הישראלי אברהם גרנט, לא חשש לקיים עם נבחרתו מחנה אימונים דווקא בערב הסעודית. "לא שאלו אותי על ישראל, היו מאוד נחמדים", אמר
מערכת ice | 
אברם גרנט בריאיון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
המאמן הישראלי של נבחרת זמביה, אברהם גרנט קיים מחנה אימונים לנבחרת האפריקנית דווקא בעיר ג’דה שבערב הסעודית. כך נחשף באתר one. 
מחנה האימונים התקיים לקראת אליפות אפריקה שתחל בשבת בחוף השנהב. "עברנו את ביקורת הדרכונים בתוך שלוש דקות", סיפר גרנט, "אחרי זה היה קטע פחות נעים עם מאבטח מקומי בשדה התעופה, אבל מהר מאוד הכול הסתדר. ערב הסעודית מדינה מאוד נחמדה, מאירת פנים, מתקדמת כל הזמן. אנשים מאוד נחמדים".

עוד סיפר גרנט כי לא דיברו איתו בסעודיה על ישראל. בתשובה לשאלה, אמר כי לא חשש להכנס לסעודיה כי כבר היה במדינות ערביות. "הייתי בדובאי הרבה שנים לפני השלום, במחנה פליטים בסוריה. אני איש ספורט, לא פוליטיקאי", אמר.
בחודש שעבר התראיין גרנט לתוכנית האירוח הפופולרית באנגליה של פירס מורגן. גרנט נשאל על המלחמה בעזה ואמר בין היתר: "אני עצוב בתקופה האחרונה. הגעתי לישראל כמה ימים לפני השביעי באוקטובר והכל היה מאוד פסטורלי. אבל מאז, מבחינתי העולם עצר מלכת. זו טרגדיה, כל מה שקורה במלחמה הזאת הוא טרגדיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה