עסקי ספורט

גרנט מככב בטלוויזיה האנגלית: "חמאס הוא שטן, גרוע מהנאצים"

מאמן נבחרת זמביה אברהם גרנט הוזמן להתראיין בתוכנית הפופולארית של פירס מורגן באנגליה, והגן על עמדת ישראל במלחמה: "איך אנגליה הייתה מגיבה אם היה מתרחש טבח כזה בשטחה?"
מערכת ice | 
אברם גרנט בריאיון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
מאמן הכדורגל אברהם גרנט, לשעבר מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי הלונדונית והיום מאמן נבחרת זמביה, מייצג נאמנה את ההסברה הישראלית בעולם מאז תחילת המלחמה.
אתמול (שני) התראיין גרנט לתוכנית האירוח הפופולרית באנגליה של פירס מורגן. גרנט נשאל על המלחמה ואמר בין היתר: "אני עצוב בתקופה האחרונה. הגעתי לישראל כמה ימים לפני השביעי באוקטובר והכל היה מאוד פסטורלי. אבל מאז, מבחינתי העולם עצר מלכת. זו טרגדיה, כל מה שקורה במלחמה הזאת הוא טרגדיה.

"אני לא פוליטיקאי, אבל אני חי בישראל ויש לי גם הרבה חברים מוסלמים. יש לי שני דברים לומר: איך אנגליה הייתה מגיבה אם היה מתרחש טבח כזה בשטחה? כיצד היא הייתה פועלת אם אחרי מתקפת טרור כזו, היו אומרים לה בגלוי שמתכוונים לעשות זאת שוב ושוב? אפשר לראות הכל בסרטונים, כל הסרטונים פורסמו על ידם! אפילו הנאצים הסתירו את הדברים שהם עשו. מה הדבר שהייתם עושים? כמובן שהייתם מגיבים באותו רגע”.
גרנט נשאל לדעתו על התקיפות של ישראל ברצועת עזה, והשיב: “אני לא גנרל בצבא, אבל אני יודע דבר אחד שכולם צריכים לדעת – לחמאס אסור להיות באזור הזה. חמאס הוא השטן ולא יכול להמשיך להתקיים. אם חמאס לא יהיה באזור וכל החטופים ישוחררו... דרך אגב, מי החטופים? תינוק בן 10 חודשים, ילדים בני 4, 5. אלה לא חיילים, הם אפילו לא באו להילחם. הם צריכים לשחרר אותם מיד. הם צריכים להוריד את הנשק ולשחרר אותם. אני יכול להגיד לך דבר אחד – אם הם ישחררו את החטופים, יורידו את הנשקים ויתחילו לדאוג לאזרחים שלהם, עזה יכולה להיות גן עדן".
עוד אמר גרנט: "לדעתי, המנהיג הכי גדול של המאה העשרים הוא אנואר סאדאת (נשיא מצרים לשעבר). הוא היה האויב הכי גדול של ישראל. ב-25 שנים – 4 מלחמות, שאת כולן הוא התחיל. הרבה אנשים מתו, הרבה אנשים נפצעו, והאיש הזה הגיע לישראל ואמר ‘אני רוצה שלום’. ומה קרה? ב-50 שנים, אף אחד לא מת. זה מה שאני מצפה מהמנהיגים שלהם להגיד עכשיו – ‘בואו נהפוך את עזה לגן עדן’”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה