עסקי ספורט

אוהדי מכבי חיפה השפילו את מיקי זוהר שהגיב: "לא מלחמה"

אוהדי מכבי חיפה עשו תפאורה מטורפת ועקצו את שר התרבות והספורט: "מיקי מאוס, רצית סרט ילדים - קיבלת סרט מלחמה", ואף הדליקו עשרות אבוקות. השר לא נשאר חייב והגיב: "חבל שארגוני האוהדים ממשיכים לצעוד בכיוון לא נכון כי הספורט של כולנו מפסיד מזה ובגדול". צפו
רעי שני |  5
מיקי זוהר (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
הדיבורים סביב האלימות בספורט לא מפסיקים לאחרונה, ואחרי מספר אירועים, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, יחד עם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליטו להיכנס בכל קהל האוהדים בישראל ביד קשה, למרות שלדברי בן גביר פחות באוהדים של בית"ר ירושלים מהלה פמיליה, בשל שלטענתו המשטרה נותנת דין אחד להם ודין לאוהדי הפועל תל אביב, למרות שאוהדי האדומים הוכו באכזריות על ידי אוהדי בית"ר בטדי לאחרונה, מה שממש לא הרשים את השר.
כל הדברים והאירועים הללו ממש לא מצאו חן בעיניי אוהדי הכדורגל, שהחליטו להשיב "מלחמה" בעיקר מול זוהר, שלטענתם בגללו בין היתר המשטרה מפעילה כוח בלתי סביר לאחרונה נגד קהל אוהדי הכדורגל, בעיקר של הקבוצות הגדולות, מה שגורם לאוהדים השפויים פשוט לפחד ולהגיע למגרשים, מה שאסור שיקרה כאן.
אתמול (חמישי) המחאות עלו שלב, כאשר במהלך ה-0:0 של מכבי חיפה מול פנאתנייקוס היוונית במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, האוהדים הירוקים מישראל שלחו מסרים למיקי זוהר. זה התחיל עם שלט בו נכתב "נאמנות ותשוקה", והדלקת עשרות אבוקות ביציע.
זה נמשך עם מופע פלקטים מדהים של מיקי מאוס, כשבין העיניים של הדמות הודלקו שתי אבוקות. בהמשך, אוהדי מכבי חיפה הניפו שלטים עם מסר ברור לשר התרבות והספורט בהם נכתב: "מיקי מאוס, רצית סרט ילדים - קיבלת סרט מלחמה". אפילו האוהדים היוונים הצטרפו למחאה כשהניפו שלט בו נכתב: "הכדורגל נועד בשביל האוהדים".
 
מיקי זוהר כמובן, כהרגלו בתקופה האחרונה, לא נשאר חייב והמשיך את ההתכתשות שלו מול קהל האוהדים בישראל כשצייץ בטוויטר: לא, כדורגל זה לא סרט מלחמה, זו שמחה וכיף לכל האוהדים והאוהדות יחד עם המשפחות שלהם וזה בדיוק מה שיקרה במוקדם ובמאוחר. חבל שארגוני האוהדים ממשיכים לצעוד בכיוון לא נכון כי הספורט של כולנו מפסיד מזה ובגדול".
 
בהמשך, זוהר אף העלה עוד ציוץ בו כתב: "על זה אני מדבר. זו התרבות שמנסה להשתלט על הספורט בישראל. אני ממש לא האישו כי זה הדבר האחרון שמרגש אותי. זה הסגנון, זו השיטה, זו האלימות והבריונות שמושרשת חזק מאוד בחלק מארגוני האוהדים הגדולים בישראל".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיקי אל תרתע תמגר הייטב את הפורעים
    טיפול שורש דחוף 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מהסתה עלובה הפורעים המסוכנים אינם מסוגלים לדבר אחר
    סגור
  • 3.
    פורעים
    מודי 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי זוהר צודק האוהדים של חיפה והפועל תא צריגים להענש בחומרה
    סגור
  • 2.
    הבושה שהשר הממונה על הספורט הוא אתה ושהימין אחראי על המ (ל"ת)
    אזרחית מוטרדת 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מיקי מכלוף זוהר
    יוני מגל 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כאחד שמתבייש בעברו ומורשתו דומני שעליו לחזור לשורשים שלו והם סביבת ביבי המאפשרת ליקוק קבוע. אין לו את היכולת לנהל קופסת גפרורים, לא כול שכן דברים חשובים יותר. ה ב י ת ה
    סגור
  • מיקי מכלוף
    מודי 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם גאווה
    סגור