עסקי ספורט

מיקי זוהר במסר מפייס לאוהדים אחרי המתקפה: "אתם לא עבריינים"

לאחר שבוע של אירועים בעיתיים במגרשי הספורט והתכתשויות בלתי פוסקות בין אוהדי הכדורגל והכדורסל לבין שר התרבות הספורט מיקי זוהר. כעת, הוא יוצא במסר פייסני וכותב: ""‏אוהדי הספורט הם לא עבריינים, אין צורך בדמגוגיה מיותרת"
מערכת ice |  1
מיקי זוהר (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
האירועים החריגים במרגשי הכדורגל והכדורסל הביאו עימם לא מעט התכתשויות ברשת בין אוהדים זועמים ולבין שר התרבות והספורט מיקי זוהר. כעת, לאחר שספג ביקורות רבות, זוהר פרסם היום (שלישי) ציוץ פייסני בחשבון הטוויטר שלו.
הסערה שהתחוללה במשחקי הכדורגל והכדורסל בארץ העלתה אל פני השטח את התופעה החמורה של אלימות משטרתית במשחקי הספורט. כזכור, רק ביום שלישי שעבר, במהלך הדרבי התל אביבי בכדורגל וגם לפני המשחק המשטרה נקטה בצעדים בעייתים נגד האוהדים. אירוע זה התווסף לאירועי הדרבי בכדורסל שהחל יומיים לאחר מכן. כל אלו גרמו לאוהדי הקבוצות להתאחד על מנת לדרוש יחס הוגן כלפיהם.
השר זוהר כתב: "‏אוהדי הספורט הם לא עבריינים, אין צורך בדמגוגיה מיותרת. ‏ברור לכולם שהרוב המוחלט של אוהדי הספורט הם קהל נורמטיבי שבא לעודד את הקבוצה שלו וכבר אמרתי בעבר, המשימה שלנו היא להגיע לאותו קומץ אוהדים אלימים מבלי לפגוע באוהדים בלתי מעורבים".
 
זוהר המשיך: "אני סבור שעניין הפירוטכניקה בתוך היציעים יכול להיות מוסדר עם אירגוני האולטראס ובלבד שלא תהיה זריקה לתוך המגרש. ‏המאבק המרכזי שלנו הוא נגד האלימות הפיזית בתוך ומחוץ למגרש, הקריאות הגזעניות וכמובן פעולות שגורמות להפסקת המשחקים מחשש לפגיעה בשחקנים ובאוהדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אידיוט מושלם
    נחמה נחמני 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששובר בקבוק זכוכית על ראשו של אוהד כדורגל הוא לא עבריין. הוא סתם בבון מרוקני
    סגור