עסקי ספורט

דרמה בכדורסל הישראלי: הפועל ת"א החרימה את הדרבי מול מכבי

דרמה: בעקבות היחס של המשטרה כלפי אוהדי הפועל תל אביב, האדומים החליטו לא לעלות למשחק מול מכבי תל אביב: "אוהדי ספורט - לא עבריינים!"
מערכת ice | 
הפועל תל אביב וקבוצת שלמה (צילום עזרא לוי)
ביום שלישי נערך הדרבי התל אביב בין הפועל ומכבי תל אביב, במסגרתו הייתה מהומת ענק בה נעצרו כ-100 אוהדים, אחרי שהמשטרה פשטה על מחסן אוהדי הפועל תל אביב ותפסה אמצעים פירוטכניים.
בהמשך, התקבלו תלונות רבות על כך שהשוטרים בכניסה לאצטדיון בלומפילד יצאה תורי ענק בעקבות בדיקות קפדניות ומחסור במגנומטרים, ואף הכתה באכזריות אוהדים בתורי הענק שנוצרו בכניסה למגרש, כשאף שוטרים נצפו מכים באלות אוהדים ומפרקת אוהדים נוספים כשהיא נכנסת בתוך תורי ענק בהם נשים וילדים בין היתר, כשסוסי המשטרה מפרקים את האוהדים שכל חטאם היה להגיע למשחק כדורגל של קבוצתם שהם אוהבים.
הערב (חמישי) הבלגן עלה שלב, כאשר המשטרה החליטה להיערך כמו למלחמה של ממש במסגרת הדרבי התל אביב בכדורסל במסגרת חצי גמר גביע ווינר, כאשר הם ביקשו את תעודות הזהות של האוהדים בכניסה למגרש, למרות שסביר להניח שרבים מהם כלל לא מסתובבים עם כזו בכיסם, זאת כדי להכניס אותם למאגר מיוחד. בנוסף, המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים ועשתה בדיקות קפדניות במיוחד והתנהגה בצורה מזעזעת לאוהדים.
בעקבות כך, הפועל תל אביב החליטה להחרים את המשחק ולא לעלות לפרקט. בהודעת המועדון של הפועל תל אביב נכתב: "אוהדי ספורט - לא עבריינים! החל משעות הבוקר התחלנו לקבל מסרים מהם הבנו שמשטרת ישראל מתייחסת למשחק הערב כאל אירוע מלחמה בו כלל האוהדים, מגיל שמונה ועד שמונים, נשים, ילדים - כולם עבריינים בפוטנציה. לאור היחס בו התייחסו לקהל בכניסה לאולם, החלטנו שאין טעם לעלות לשחק הערב. הספורט שייך לאוהדים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה