עסקי ספורט

מכבי ת"א בניצחון ענק בדרבי, מהומות לפני המשחק

הדרבי התל אביבי נגמר עם ניצחון מוחץ של מכבי שכבשה חמישה שערים. מהומות גדולות לפני המשחק שכללו מעצרי מנע של אוהדי הפועל ועדויות על אלימות משטרתית נגד אוהדי שתי הקבוצות
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
מכבי תל אביב יצאה כשידה על העליונה בדרבי התל אביב שהתקיים אתמול (שלישי) באצטדיון בלומפילד בתל אביב. מכבי היממה את הפועל תל אביב וכבשה חמישה שערים לעומת אפס שערים מהצד של הפועל.
נראה שחוץ מהתוצאה, רבים יזכרו את האירועים שקדמו למשחק. המשחק נדחה בחצי שעה והתחיל בשעה 21:00 בעקבות תורי ענק של אוהדים משתי הקבוצות. בנוסף, המשטרה ביצעה מעצרי מנע של כ-70 מאוהדי האולטראס של הפועל שעות בודדות לפני המשחק.
 
קרדיט: דוברות משטרת ישראל
המשטרה החרימה אמל"ח של אוהדי הפועל שכלל בקבוקי תבערה, אבוקות ועוד אמצעים פירוטכניים שונים. בעקבות מעצרי המנע, ארגון האולטראס של הפועל הודיע שהוא מחרים את המשחק, הוא אף קרא לכל האוהדים שנכנסו כבר לאצטדיון לצאת ממנו בתור מחאה.

קרדיט: דוברות משטרת ישראל
לאחר המהומות שלפני המשחק היה גם משחק כדורגל שכלל מספר דקות בהן הפועל הפתיעה ושלטה בכדור, בסופו של דבר מכבי התעשתה ובדקה ה-22 הגיע השער הראשון של דור פרץ. מאז הגול הראשון מכבי שלטה במגרש עם שער שני לפרץ בדקה ה-34 ועוד שער בדקה ה-40 של דן ביטון.
דקות ספורות לאחר תחילת המחצית השנייה ערן זהבי הכניס את שערו ה-12 במשחקי הדרבי של הקבוצות ובכך, הפך להיות שיאן הכובשים בדרבי התל אביבי. בדקה ה-89 דור תורג'מן סיכם והכניס את החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה