עסקי ספורט

דני אבדיה מקבל בוס חדש? המדינה שהציעה לרכוש את הוויזארדס

קרן העושר הריבונית של קטאר הציעה לרכוש כ-5% ממניות Monumental Sports & Entertainment - החברה שמנהלת מספר קבוצות ספורט בוושינגטון - בעסקה ששוויה מוערך בכ-4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
קרן העושר הריבונית של קטאר הציעה לרכוש מניות בקבוצות ספורט בוושינגטון, בינהן הקבוצה של דני אבדיה - הוושינגטון וויזארדס, כך הודיעה ה-NBA ביום חמישי. דובר הליגה מייק באס אמר כי הם עדיין בוחנים את ההצעה של עם רשות ההשקעות הקטארית. 
הקרן הציעה לרכוש כ-5% ממניות Monumental Sports & Entertainment - החברה שמנהלת מספר קבוצות ספורט בבירת ארה"ב - בעסקה ששוויה מוערך בכ-4 מיליארד דולר. על פי ההערכות, זו הפעם הראשונה שממשלת קטאר משקיעה בספורט מקצועני בארה"ב.

ה-NBA בנובמבר החל לאפשר לקרנות הון ריבוניות ולמשקיעים מוסדיים אחרים לרכוש מניות בקבוצות הליגה, אולם לא להיות בעלי השליטה המרכזיים בהן. לפי המדיניות החדשה, קרן זרה יכולה לקנות עד 20% מניות בקבוצת NBA.
בהתאם למדיניות, אם תאושר, לקרן ההשקעות הקטארית תהיה "השקעה 'פסיבית', ללא מעורבות בפעילותה או בקבלת ההחלטות שלה", אמר באס בהודעת הליגה. אגב, Monumental Sports & Entertainment היא הבעלים של קבוצת ההוקי וושינגטון קפיטלס וה-WNBA, וושינגטון מיסטיקס. כך שלא מן הנמנע שהקטארים מעוניינים לרכוש מניות גם במועדונים הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה