עסקי ספורט

נתניהו חושף: כך בית"ר ירושלים כמעט פגעה בתקציב המדינה

ראש הממשלה בנימין נתניהו לשחקני קבוצת בית"ר ירושלים: "אתמול קרו שני דברים טובים. אחד הבאנו את התקציב למדינת ישראל ושניים החזרתם את הגביע לבירת ישראל"
מערכת ice | 
נתניהו וביתר ירושלים (צילום לעמ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי), עם שחקני קבוצת בית"ר ירושלים במשרד רה"מ בירושלים לרגל הזכייה בגמר גביע המדינה בכדורגל לשנת 2023 אחרי ה-0:3 על מכבי נתניה בגמר שהסתיים בפריצה המונית לדשא של האוהדים
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני רוצה לספר לכם שאתמול קרו שני דברים טובים: אחד, הבאנו את התקציב למדינת ישראל; ושניים, החזרתם את הגביע לבירת ישראל. שיחקתם משחק קבוצתי נהדר וגם היריבים שיחקו טוב, אבל אתם שיחקתם יותר טוב". 

עוד אמר: "אנחנו שמחים בשמחתכם, אחרי ארבע עשרה שנים סגרתם את המעגל. אני רוצה גם להגיד לכם כאוהד פרטי, אני שמח בשמחת האוהדים, אבל גם את זה צריך לרסן, לשמור על זה בתוך הכללים. אני בטוח שיהיו עוד הזדמנויות". 
לסיום חשף: "אני רוצה באמת להגיד לכם עשיתם עבודה נהדרת. תוך כדי התקציב אנחנו יושבים, מסתכלים, כמעט פספסנו כמה הצבעות ככה, אבל אתם לא פספסתם שום הזדמנות, באמת באמת שיחקתם נהדר. אז כל הכבוד לכם, הרבה ברכה. מזל טוב בית"ר ירושלים. יאללה בית"ר".
במפגש עם שחקני קבוצת בית״ר ירושלים השתתפו גם שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שר הכלכלה ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ״ל עיריית ירושלים איציק לארי, בעלי הקבוצה ברק אברמוב, מנכ״ל הקבוצה כפיר אדרי, מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, מנהל הקבוצה אלירן דנין וחברי הנהלה נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה