עסקי ספורט

הפועל תל אביב בדרך לדיסני פלוס? המהלך המפתיע נחשף

האדומים הודיעו שישתתפו בטורניר TST בארצות הברית לצד בורוסיה דורטמונד, ווסטהאם, וולבס ורקסהאם, המועדון בבעלות ראיין ריינולדס ורוב מק'הלייני, אשר מתועד בסדרת הלהיט של דיסני פלוס
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
הפועל תל אביב בדרך לדיסני פלוס? יכול מאוד להיות. בהודעת מועדון שפורסמה בדקות האחרונות נחשף כי האדומים ישתתפו בטורניר TST בארצות הברית וישחקו, בין היתר, מול בורוסיה דורטמונד הגרמנית, ווסטהאם ו-וולבס האנגליות, וכמו כן, גם מול רקסהאם הוולשית, שעלתה לליגה הרביעית באנגליה ומככבת בסדרה של דיסני פלוס אודותיה, זאת לאחר שהכוכב ההוליוודי ראיין ריינולדס רכש את המועדון ביחד עם שחקן הטלוויזיה רוב מק'הלייני.
בהודעת המועדון בנושא נכתב: "הפועל תל אביב תשתתף בטורניר ה-TST מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ישתתף בטורניר ה-TST, תחרות כדורגל 7X7, שיתקיים בתאריכים 1-5 ליוני בצפון קרוליינה, ארה"ב. זוהי שנתו הראשונה של הטורניר, בו ייקחו חלק 32 קבוצות המתחרות בשיטת נוקאאוט, כאשר המנצחת תזכה במיליון דולר. מעל ל-300 קבוצות הגישו בקשה להשתתף בטורניר והפועל היא הקבוצה הישראלית היחידה שתתחרה בו. בטורניר ישתתפו מועדונים מרחבי העולם - בורוסיה דורטמונד, שארלוט FC, וולבס, ווסטהאם, מונטריי ורקסהאם".
אחד מבעלי המועדון דיוויד מינצברג, ציין כי: "אנו נרגשים להשתתף בטורניר ה-TST, שיהווה את נקודת הפתיחה למספר רב של אירועים לאורך השנה, שיציינו את חגיגות המאה של המועדון. קבוצת הבעלים החדשה רוצה להודות לקהל המצוין שלנו על תמיכתם המתמשכת. כמו כן, אודה לשחקנים, המאמנים והצוות על עבודתם הקשה לאורך העונה המאתגרת. אנו מאמינים ובטוחים כי הקבוצה תסיים את העונה בחוזקה ותישא את המומנטום לעונה הבאה, בה נחגוג את העבר הייחודי של המועדון - ונתחיל בבניית העתיד".

"סגל השחקנים המיוחד שישתתף בטורניר יכלול ברובו את שחקני קבוצת הנוער של המועדון ומספר שחקני בוגרים – ושחקן חיזוק מרגש במיוחד: דגלאס דה סילבה הברזילאי, אשר לבש את מדי הפועל בין השנים 2008 ל-2011. סגל מלא לטורניר יפורסם בימים הקרובים. ה-TST ישודר בערוצים לינאריים ואינטרנטיים בארה"ב ומספר מדינות נוספות. מידע בנוגע לאפשרויות הצפייה בישראל יפורסם בשבועות הקרובים".
ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, הוסיף: "זוהי הזדמנות מצוינת בשביל שחקנינו הצעירים לרכוש ניסיון בטורניר תחרותי ובינלאומי, בתוספת הערך הלימודי הרב שתעניק הנוכחות של שחקן אגדי כמו דגלאס. אנו חשים כבוד לייצג לא רק את המועדון, אלא גם את ישראל כולה בטורניר. נשחק במטרה לנצח".
מייסד ומנכ"ל הטורניר, ג'ון מוגר: "בטורניר ישתתפו מספר רב של קבוצות מובילות מכל רחבי העולם, אנו נרגשים מכך שהקבוצה הישראלית הראשונה שתשתתף בו תהיה הפועל תל אביב, מדובר בתוספת כוח משמעותית לטורניר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה