עסקי ספורט

כוכב מכבי חיפה התפרק בבכי: "תגידו הכל, רק לא מחבל"

הפועל באר שבע רשמה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה עם שער ניצחון בדקה ה-96 ופתחה מחדש את מאבק האליפות, מהומה אלימה בין השחקנים בסיום, מוחמד אבו פאני מירר בבכי על הספסל לאחר שנקראו לעברו קריאות 'מחבל'. שתי הקבוצות נקנסו ב-250 אלף שקל כל אחת
מערכת ice |  2
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
הפועל באר שבע גברה אמש (שני) 1:2 על מכבי חיפה עם שער ניצחון דרמטי של מריאנו בריירו עמוק בתוך תוספת הזמן, או ליתר דיוק, בדקה ה-96 של המשחק, כאשר מדובר בניצחון שצימק את הפער של האדומים מבירת הנגד ל-4 נקודות בלבד מהירוקים שבפסגה, מה שפתח מחדש את המאבק על האליפות בתום העונה, זאת כאשר נותרו עוד שלושה מחזורים עד לסיומה. 
עם זאת, מה שמשך את מרבית תשומת הלב, לצערנו ולצערם של כל אוהדי הכדורגל הישראלי, הוא בכלל לא המשחק אלא המהומה האלימה בין שחקני וצוותי הקבוצות רגעים ספורים לאחר שריקת הסיום, שכללה גם דחיפות ואגרופים ותמונות וסרטונים שלא מוסיפים הרבה כבוד לספורט הישראלי ולכדורגל הישראלי בפרט, כאשר על כך שתי הקבוצות נקנסו כבר עכשיו ב-250 אלף שקל כל אחת על ידי מנהלת הליגה, זאת עוד לפני הטיפול המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

במקביל, ציוץ של כתבת ערוץ הספורט, הדר יעקובי, חשף כמה עגומה התמונה הכוללת, שכללה גם קריאות גזעניות מכוערות לעבר קשרה של מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני: "לפני שהתחיל הבלאגן, אבו פאני ירד מהדשא בחילוף למשמע צעקות ׳מחבל׳. הוא השתולל וצעק בחזרה ׳אני מחבל?! מי אתם שתקראו לי מחבל?! תגידו מה שאתם רוצים אבל שאף אחד לא יגיד לי 'מחבל׳ ואז הוא התיישב ומירר בבכי בספסל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הינדוס תודעה
    ירדן 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שחקני מכבי חיפה אלימים כולל אוהדים אלימים צריך לנהוג בהם ביד קשה!!! רמזי ספורי חטף קריאות גזעניות מאלה פתאום הפכו לאפיפיור ועדיין אין הצדקה לקריאות גזעניות ולאלימות
    סגור
  • 1.
    זערורה וחזיזה -עונש כבד
    אצילי האשם 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הגיע הזמן להעניש בחומרה את מכבי-חיפה השחקנים והאוהדים שלה לא יודעים להפסיד בכבוד ! אנשים רעים מאד
    סגור