השוק

ראיין ריינולדס נרכש במיליארד דולר: עסקת הענק של הכוכב

השחקן והמפיק המצליח לא מסתפק במיליונים שמכניסים סרטיו, והופך כעת למיליארדר עם רכישת חברת מובייל בה הוא שותף. "הם ניצחו את אמא שלי", התבדח
מערכת ice | 
ראיין ריינולדס בפרסומת בתקופת הקורונה (צילום מתך עמוד הטוויטר של ראיין ריינולדס)
ראיין ריינולדס בן ה-46, הנשוי לשחקנית בלייק לייבלי ("גוסיפ גירל"), ומוכר בעיקר כשחקן מבוקש ("דדפול", "גרין לנטרן"), הוא גם יזם ואיש עסקים מוצלח לא פחות, תואר שמקבל כעת גושפנקה נוספת עם רכישת חברת המובייל Mint Mobile בה הוא שותף (ולפי הדיווחים אחוז המניות בהן הוא מחזיק עומד על בין 20 ל-25) על ידי ענקית סלולאר.
בהודעה שיצאה לתקשורת אתמול (רביעי) הוכרז כי ענקית הסלולאר T-Mobile תרכוש את החברה שריינולדס כאמור נמנה על מחזיקי מניותיה ומוגדר בה כשותף, כשלפי הדיווחים שווי העסקה עומד על יותר ממיליארד דולר (ובמסגרתה עתידות להירכש גם חברות נוספות).
"מינט מובייל היא העסקה הטובה ביותר בשוק הסלולאר", אמר ריינולדס בהצהרה שפרסם אתמול בתגובה לפרסום הרכישה."החדשות מהיום רק מחזקות את היכולת שלנו לספק שירות עבור הלקוחות שלנו", הוסיף. 
ריינולדס הידוע כחובב הטרלות, לא פספס גם הפעם את ההזדמנות להוסיף טאץ' קומי לידיעה העסקית הרצינית וכתב בהמשך: "אנחנו כל כך שמחים שטי מובייל הצליחו לגבור על הצעת רכישה אגרסיבית שנעשתה ברגע האחרון מצד אימי תמי ריינולדס", התבדח בציניות. "אנחנו מאמינים כי רשת ה-5G המצוינת שלהם תהווה פתרון אסטרטגי מוצלח יותר מכישורי המה-ג'ונג (משחק קופסה סיני פופלארי) המעט יותר גבוהים מהממוצע של אימי. אני כל כך גאה בצוות של מינט ומתרגש לקראת מה שעתיד להגיע", סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה