עסקי ספורט

מטורף: פ.ס.ז' תציע 200 מיליון אירו על אחד הכוכבים הגדולים בעולם

פאריס סן ז'רמן רוצה לסדר את השורות מחדש אחרי ההדחה מליגת האלופות ולשם כך היא מתכננת להציע 200 מיליון אירו עבור כרטיס השחקן של כוכב מנצ'סטר סיטי, ארלינד הולאנד
מערכת ice |  1
ארלינג הולאנד (צילום אינסטגרם)
פאריס סן ז'רמן היא אמנם אחת מקבוצות הכוכבים הגדולות שידע עולם הכדורגל מאז ומתמיד, עם שחקנים כמו קיליאן אמבפה, ליאו מסי, ניימאר, ג'יאנלואיג'י דונארומה, סרחיו ראמוס, מרקו וראטי ועוד, אך על הדשא, הקבוצה לא מצליחה להתרומם.
גם השנה, פ.ס.ז' נכשלה ובענק כאשר הודחה בבושת פנים משמינית גמר ליגת האלופות על ידי באיירן מינכן, ונראה שלכוכבים הגדולים של הקבוצה נמאס, וגם לראשיה, שרוצים לעשות מתיחת פנים רצינית.
על פי ‘RMC’ הצרפתי, הקבוצה מעיר האורות מעוניינת להכניס את הניד עמוק עמוק לכיס בחלון העברות בקיץ הקרוב, ולהוציא לא פחות מ-200 מיליון אירו, כדי לרכוש את אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם כיום, ארלינג הולאנד הנורבגי, ממנצ'סטר סיטי, שכן זהו סעיף היציאה של החלוץ בחוזה עם התכולים ממנצ'סטר.
במידה ובעיר האורות יחליטו באמת ללכת על מהלך כזה, הם ירשמו את העברה השנייה בגובהה בהיסטוריה – כשגם הראשונה רשומה עליהם עם החתמת ניימאר מברצלונה תמורת 222 מיליון אירו. אם וכאשר ירצו לעשות עסקה שכזו, הם יצטרכו לוותר על מספר שחקנים ולמכור כמה נוספים כדי לא לעבור על חוקי הפייר פליי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוכבים זה גם אגו.ומשהו יצטרך
    Mtlk 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לפחות במיקרה הזה.לא מדובר על שחקן באמצע שנות ה 30 שלו. אלה בשחקן מבושל)השאלה אם לו יהיה רצון להכנס למקום עם אווירה מעורבת מעבר לכדורגל
    סגור