עסקי ספורט

בקאמבק היסטורי: קנזס סיטי צ'יפס זכתה בסופרבול

משחק הסופרבול ה-57 שהתקיימה הלילה באריזונה סיפק את אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריית הסופרבול. פטריק מהומס, שזכה ב-MVP, הוביל את הקנז סיטי צ'יפס לזכייה שנייה בשלוש השנים האחרונות
מערכת ice | 
הזוכים בסופרבול (צילום @LanceTHESPOKEN)
הלילה התקיים משחק הסופרבול ה-57 באריזונה כאשר קנזס סיטי צ'יפס פגשה את פילדלפיה איגלס. הצ'יפס ניצחו 35:38 את האיגלס בזכות קאמבק בהובלתו של הקוורטרבק פטריק מהומס שסבל מפציעה בקרסול בשבועות האחרונים. מנגד ג'יילן הרץ סיפק משחק כמעט מושלם כאשר השיג 4 טאצ'דאונים.
הפתיחה נראתה טוב לאיגלס שירדו למחצית ביתרון מבטיח של 14:24. המחצית השנייה כבר נראתה אחרת, כאשר מהומס, שהגיע למשחק פצוע ובמהלך המחצית הראשונה אף נראה היה שהוא סובל, התעשת והוביל את הצ'יפס למחצית שנייה שונה לחלוטין.

לקראת הסיום התוצאה הייתה 35:35, אך כעשר שניות לסיום הצ'יפס הצליחו להשיג בעיטה מ-17 יארד על מנת להכריע את המשחק לפני תום מועדו החוקי. הריסון באטקר הצליח לשמור על קור רוח והבקיע מקרוב שער שדה והעניק לצ'יפס את הסופרבול השני של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות.
עד הלילה, 26 מתוך 27 הקבוצות שהובילו ביתרון דו ספרתי בירידה למחצית הסופרבול, ניצחו בו. הראשון שהצליח לעשות זאת, היה הכוכב הפורש טום בריידי עם ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול ה-51 והפעם מהומס, שזכה ב-MVP המשחק, הוביל לקאמבק השני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה