עסקי ספורט

בזוס וג'יי-זי מנהלים מו"מ לבעלות משותפת על קבוצת פוטבול

האם בזוס וג'יי זי יחזיקו יחד בקבוצת פוטבול? אם אכן יבואו לשותפות, כנראה ינצחו במירוץ על הקבוצה האטרקטיבית
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
המוזיקאי ג'יי-זי והמיליארדר ג'ף בזוס, שניים מהגברים המצליחים ביותר באמריקה, מעוניינים לקנות את קבוצת הפוטבול וושינגטון קומנדרס. כך דווח לאור הפרסום של הבעלים דן סניידר למכור את קבוצת ה-NFL, אומרים מקורות לאתר TMZ.
ביום רביעי, הצוות פרסם הצהרה שהודיעה שסניידר שכר בנק גדול כדי לחקור הזדמנות אפשרית למכור את הקבוצה, אך הבהיר שהוא עדיין לא קיבל החלטה סופית.
ובכל זאת, המהלך סיפק תקווה להמוני אוהדי פוטבול בוושינגטון, שאחרי מחלוקת אחרי מחלוקת והפסד אינסופי כבר מזמן ייחלו שסניידר ימכור.

נאמר לנו שג'יי זי, שהונו מוערך בשווי של 1.3 מיליארד דולר על ידי פורבס, הביע עניין רציני ברכישת הקבוצה, המוערך ב-5.6 מיליארד דולר הקיץ.
למרות הונו המכובד של אגדת הראפ ואיש העסקים, נאמר לנו שהוא יחפש שותף אסטרטגי. מייבד אמזון ג'ף בזוס, אחד האנשים העשירים בעולם (שווי נטו של 114 מיליארד דולר), מתעניין גם הוא בקבוצה
לבזוס, נזכיר, יש קשרים לאזור, הוא הבעלים של העיתון וושינגטון פוסט.
אמזון מחזיקה גם ב-Prime Video, אשר חתמה לאחרונה על עסקה רב שנתית של מיליוני דולרים לשידור יום חמישי בלילה.
ג'יי זי מעורה בעסקים עם ה-NFL, וחתם על הסכם שותפות ב-2019 שהעניק לו השפעה על "מופע המחצית", כמו גם יוזמות לצדק חברתי.
הוא גם החזיק בעבר קבוצת NBA, ניו ג'רזי, ברוקלין נטס, לפני שנאלץ למכור כשפתח את סוכנות הספורט והשיווק שלו, Roc Nation Sports, בגלל ניגוד עניינים אפשרי.
גם ביירון אלן ורוברט גריפין השלישי, בין רבים נוספים, הביעו עניין בקבוצה. לא חסרים מחזרים, אבל להתעלות על בזוס וג'יי זי תהיה משימה קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה