משפט

ג'ף בזוס מסתבך עם תביעה: "העוזרת ספגה הערות גזעניות"

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מסתבך ובגדול. מרצדס וודה, עוזרת הבית שלו לשעבר, הגישה נגדו תביעה בבית המשפט בטענה כי בזמן שעבדה אצלו ספגה ממנהלת הצוות שלה הערות גזעניות, נאלצה לעבוד שעות ארוכות בתנאים סניטריים רעים, וללא מנוחה או הפסקה לארוחות
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
מייסד אמזון ואחד האנשים העשירים ביותר בעולם, ג'ף בזוס, מסתבך ובגדול. מרצדס וודה, עוזרת הבית שלו לשעבר, הגישה נגדו תביעה בבית המשפט בטענה כי בזמן שעבדה אצלו ספגה ממנהלת הצוות שלה הערות גזעניות, נאלצה לעבוד שעות ארוכות בתנאים סניטריים רעים, וללא מנוחה או הפסקה לארוחות.
וודה הצטרפה לצוות העוזרות של ג'ף בזוס בספטמבר 2019, ולטענתה עבדה לפעמים בין 10 ל-14 שעות ביום יחד עם 6-5 עוזרות נוספות, כך לפי התביעה שהוגשה לבית המשפט בסיאטל שבארצות הברית. עוד נכתב כי לצוות המנקות לא היה חדר הפסקה או איזור מנוחה, וגם לא שירותים נגישים. המנקות נאלצו לאכול בחדר הכביסה, ובנוסף נאסר עליהן להשתמש בשירותים של צוות האבטחה שהיו סמוכים, מה שאילץ אותן לטפס דרך חלון כדי לגשת לשירותים.
לטענת וודה, אחת ממנהלות משק הבית של בזוס הפכה לתוקפנית ומתעללת, והתייחסה אליה ולעובדות נוספות ממוצא היספני שונה מהצורה בה התייחסה לעובדות לבנות. בנוסף נטען בכתב התביעה כי רק אחרי שלוש שנים אותה מנהלת פוטרה. הדרישה של וודה היא לקבל פיצויים והטבות שלא ניתנו לה אחרי עזיבתה ומגיעים לה לפי החוק, ובנוסף פיצויים כספיים על עוגמת הנפש שנוצרה לה. עורך הדין של בזוס, הארי קורל, הכחיש את הטענות: "בדקנו את הטענות הללו, אין להן בסיס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה