עסקי ספורט

שערורייה: פ.ס.ז' מסרבת להעביר כרטיסים למכבי חיפה שזועמת

לאוהדי הירוקים מגיעים 2,400 כרטיסים למשחק מול האלופה הצרפתית בעוד שבועיים. נכון לעכשיו, הרשויות בפריס לא מאשרות את הכמות הזו
מערכת ice |  1
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
אוהדי מכבי חיפה שתכננו לנסוע ולראות את קבוצתם משחקת בפריס מול ליאו מסי וחבריו, במסגרת הסיבוב החמישי של שלב הבתים בליגת האלופות, עלולים להתאכזב ובגדול. האלופה הירוקה, צריכה על פי התקנון לקבל 5% אחוזים מתכולת האצטדיון, שהם שווי ערך ל-2400 כרטיסים. אך נכון לעכשיו, הרשויות בבירה הצרפתית לא מאשרות את הכמות הזו, מכיוון שעל פי ההגדרה שלהם, מדובר במשחק "רגיש".
הזמן מתקתק לאחור ומלחיצים את האוהדים החיפאים, כאשר נשארו פחות משבועיים עד למשחק היוקרתי, שיתקיים ב-25 באוקטובר. הנהלת הקבוצה ניסתה להרגיע ומסרה את ההודעה הבאה: “מכבי חיפה מקיימת בשבועות האחרונים שיחות עם פאריס סן ז'רמן ורשויות החוק בצרפת בנוגע למכירת הכרטיסים לקהל אוהדי החוץ של הקבוצה. בעקבות אי הוודאות והעיכוב בתחילת המכירה שנוצר מול המועדון המארח והרשויות, פנתה מכבי חיפה במכתב דחוף לאופ"א בכדי לדרוש את התערבותה בסוגיה.
"כמו כן, יצר המועדון קשר עם משרד החוץ ושגרירות ישראל בפריס על מנת לבקש סיוע בנושא. אנו מבטיחים לכם שהמועדון עושה ככל שביכולתו בכדי לספק את כמות הכרטיסים המוסכמת כ-5% מתכולת האצטדיון ולא יהסס להגיע לדרגים הגבוהים ביותר באופ"א ובישראל בכדי שמרב האוהדים האפשרי יוכל ללוות אותנו במשחק זה”, כך נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני במקום חיפה......
    דויד 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי החוק מגיע לי 5 אחוז אני דורש את המגיע לי.רגיש בתחT שלי. שייערכו בהתאם לרגישות. צרפתים מSריחים
    סגור