עסקי ספורט

אלונה ברקת בחשיפה מרעישה: "השקעתי למעלה מ-350 מיליון שקל"

אלונה ברקת לקחה את הפועל באר שבע לפני כ-17 שנה והפריחה את השממה בנגב עם 3 אליפויות, 2 גביעי המדינה ועוד שלל תארים שהחזירו את העיר למפת הכדורגל. למרות זאת, אשת העסקים סופגת ביקורות על היעדר השקעה. כעת, היא חושפת: "זה נוח לייצר נרטיב שאני לא משקיעה, זה נרטיב שקרי וגם לאמת יש משמעות"

מערכת ice |  2
אלונה ברקת (צילום Flash90)
אשת העסקים אלונה ברקת, לקחה את הפועל באר שבע לפני כ-17 שנה כשעוד הייתה בליגה הלאומית והפרה את השממה בנגב. מאז הגיעה ברקת לקבוצת הכדורגל של הדרום, היא החזירה אותה לימיה הגדולים עם 3 אליפויות, 2 גביעי המדינה, זכייה בגביע הטוטו ושלוש זכיות באלוף האלופים, כמו גם הופעות בלתי נשכחות באירופה.
למרות זאת, ברקת ספגה לא פעם ביקורות על כך שלטענת חלק מאוהדי הקבוצה, אינה משקיעה מספיק. במסיבת עיתונאים שערכה אתמול (חמישי) לקראת פתיחת העונה החדשה יחד עם המאמן החדש רן קוז'וך, שניצח את הקבוצה בגמר גביע המדינה לפני כחודשיים יחד עם מכבי פ"ת, דיברה אלונה ברקת על מספר נושאים, בהם כמובן נושא ההשקעה הכספית.
על התחרות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה אמרה ברקת: "לא מתכוונת להקטין ציפיות, הפועל ב"ש רוצה לזכות בכל התארים. אנחנו מבינים את התחרות. הפערים התקציביים ממכבי חיפה ומכבי ת"א תמיד היו. התקציב שלנו 70 מיליון, שלהם אזור ה-120 מיליון. הפועל ב"ש מעולם לא התחרתה על שחקנים איתן".
על הטענות שהיא לא משקיעה מספיק אמרה ברקת: "השקעתי למעלה מ-350 מיליון שקל בהפועל ב"ש, רכשתי שחקנים בשנתיים האחרונות בכמעט 17 מיליון שקל. זה נוח לייצר נרטיב שאני לא משקיעה, זה נרטיב שקרי וגם לאמת יש משמעות". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודה אלונה ברקת
    ציון 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור
  • 1.
    אלונה
    רון 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקעת 350 מיליון שקל ומה יש לך מזה חוץ מכאבי ראש
    סגור