עסקי ספורט

עופר ינאי לא עוצר: איש העסקים בעוד עסקת ענק בישראל

הבעלים של הפועל תל אביב לא עוצר ואחרי מספר החתמות מסקרנות, הוא מנחית בישראל את אחד הכישרונות הישראלים המבטיחים ביותר, אחרי שנעם יעקב חתם בשורות הקבוצה האדומה
רעי שני |  3
עופר ינאי (צילום צילום מסך מתוך טוויטר nadavperry@)
עופר ינאי, הבעלים של חברת נופר אנרג'י, השתלט על מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב בתחילת השנה הנוכחית והפך לבעלים העיקרי שלה בכל תרועה רמה. בעונתו הראשונה, הביא ינאי את האדומים מתל אביב מרחק נגיעה מאליפות, אחרי שהפסידו במשחק האחרון של סדרת הגמר בפלייאוף האליפות למכבי תל אביב.
אבל עושה רושם שאת ינאי זה רק "הדליק", אחרי שאיש העסקים החליט לשפוך לא מעט כסף ולהנחית מספר שחקנים ברמה בהפועל תל אביב, במטרה ברורה לזכות ביורוקאפ ולקבל כרטיס ליורוליג. זה התחיל בג'ו רגלנד המצוין, נמשך בגיא פלטין ועוז בלייזר המוכשרים, וכמובן בג'ונתן מוטלי, שסגר באדומים בעסקה הגדולה ביותר בתולדותיהם, והבוקר (שישי) זה נמשך בענק.
הפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של נעם יעקב, אחד השחקנים הישראלים המבטיחים ביותר היום. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכתב: "אחד הכישרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי בהפועל "שלמה" ת"א: ברוך הבא נועם יעקב. ‏יעקב, 19, 1.86, קפטן נבחרת העתודה של ישראל, שזומן בשנה האחרונה גם לנבחרת הבוגרת, נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי". 
"‏בשנה האחרונה הוא שיחק ביורוליג ובליגה הצרפתית במדי וילרבאן. בשנה לפני כן הושאל  מווילרבאן להפועל ירושלים. יעקב נולד בדנמרק, ובגיל 13 עלה לישראל והתגורר אצל סבו וסבתו בקיבוץ העוגן. הוא שיחק במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת העל לנוער בעונת 2020/2021 לאחר שקבוצתו זכתה באליפות ובגביע". 
‏מיד בסיום אותה עונה, כשהיה בן 16.5, חתם בווילרבאן וכיכב בקבוצת הבת שלה. בסוף 2022 הוא נבחר לאחד מ-30 הצעירים המבטיחים בליגה הצרפתית. המנהל המקצועי  ג'ורג' חינאס: "נועם הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שיש באירופה. יש לו תשוקה גדולה למשחק הכדורסל ואהבה גדולה למועדון שלנו, שבו הוא יקבל הזדמנות להמשיך ולשפר את היכולות שלו על ידי משחק ברמות הכי גבוהות שאליהן אנו מכוונים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיניים גדולות
    חן 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חנזיר דוחה
    סגור
  • 2.
    עופר ינאי דומה לסבא שלו (ל"ת)
    יבנה 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבעלים של מכבי תל אביב קטנים עליה
    Abuya 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן למכור את הקבוצה
    סגור