עסקי ספורט

עופר ינאי פותח את הכיס: נחתמה העסקה הגדולה בתולדות הפועל ת"א

הבעלים של הפועל תל אביב לא עוצר ואחרי מספר החתמות מסקרנות, הוא מנחית בישראל את כוכב היורוליג ג'ונתן מוטלי, שעזב את פנרבחצ'ה ומצטרף לאדומים בחוזה לשתי עונות, בהן ירוויח כ-3 מיליון דולר. המנהל המקצועי החדש מרים את הציפיות: "ההחתמה הזאת מבהירה עד כמה השאיפות שלנו גבוהות לעונה הקרובה"
רעי שני |  1
גונתן מוטלי (צילום האתר הרשמי של הפועל תל אביב)
עופר ינאי, הבעלים של חברת נופר אנרג'י, השתלט על מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב בתחילת השנה הנוכחית והפך לבעלים העיקרי שלה בכל תרועה רמה. בעונתו הראשונה, הביא ינאי את האדומים מתל אביב מרחק נגיעה מאליפות, אחרי שהפסידו במשחק האחרון של סדרת הגמר בפלייאוף האליפות למכבי תל אביב.
אבל עושה רושם שאת ינאי זה רק "הדליק", אחרי שאיש העסקים החליט לשפוך לא מעט כסף ולהנחית מספר שחקנים ברמה בהפועל תל אביב, במטרה ברורה לזכות ביורוקאפ ולקבל כרטיס ליורוליג. זה התחיל בג'ו רגלנד המצוין, נמשך בגיא פלטין ועוז בלייזר וכעת הגיעה גולת הכותרת.
הפועל תל אביב השלימה את העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה, שמוערכת בשכר של כ-3 מיליון דולר לשתי עונות, אותו יקבל השחקן החדש והנוצץ מאוד של המועדון - ג'ונתן מוטלי, שחתם היום (שלישי) בקבוצה ויצטרף לאדומים, זאת על אף שהיריבה העירונית מכבי תל אביב הייתה מעוניינת בו.
מוטלי הוא אחד הכוכבים הגדולים שנחתו בישראל, והוא כיכב בשנתיים האחרונות במדי פנרבחצ'ה והיה אחד הסנטרים הטובים ביותר ביורוליג ובאירופה. השחקן בן ה-29 המתנשא לגובה של 2.06 מטר, העמיד בעונה החולפת בפנרבחצ'ה ממוצעים מרשימים של 14.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בליגה הטורקית שבה קבוצתו זכתה באליפות ובגביע.
ביורוליג הוא רשם ממוצעים לא פחות מרשימים אחרי שסיים את העונה עם 11.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע, בליגה בה פתח ב-19 משחקים בחמישייה ושיחק 18 דקות בממוצע, וקבוצתו הגיעה לחצי הגמר המפעל.
לסנטר האמריקני עבר ב-NBA, שבה שיחק עונה אחת בדאלאס מאבריקס ושתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס. הוא החל את הקריירה האירופית בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובשתי העונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה הטורקית, שם עבד למשך תקופה תחת המאמן של האדומים, סטפאנוס דדאס, ששימש כעוזר מאמן בפנרבחצ'ה.
המנהל המקצועי החדש של הקבוצה האדומה, ג'ורג' חינאס: "אנחנו שמחים מאוד לבשר על ההחתמה של ג'ונתן בהפועל תל אביב. מדובר בשחקן עם סט יכולות ייחודי בהגנה ובהתקפה שיוסיף לנו כוח גדול על המגרש. ההחתמה הזאת מבהירה עד כמה השאיפות שלנו גבוהות לעונה הקרובה ואני רוצה לברך את הנהלת המועדון על המהלך החשוב הזה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכו שנתיים שלוש וגם הוא יברח מבית הקברות הזה אחרי ש.... (ל"ת)
    באבאר 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור