עסקי ספורט

ערן זהבי מטיל פצצה: "אולי אפרוש, עוד לא החלטתי"

לאחר הזכייה באליפות של מכבי תל אביב, ערן זהבי, כוכב הקבוצה, התייחס לעתידו בכדורגל ואמר: "כל האפשרויות קיימות, אם אשאר, אם אלך למקום אחר ואם אפרוש, עוד לא החלטתי"
מערכת ice |  1
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
אמש (מוצ"ש), מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-25 בתולדותיה כאשר ניצחה את הפועל באר שבע 3:0, מי שסיים את העונה בתור מלך שערי הקבוצה הוא ערן זהבי, שכבש 17 שערים, מה ששם אותו גם במקום השני בטבלת מלכי השערים של הליגה מאחורי דין דוד, חלוצה של מכבי חיפה שכבש 19 שערים ובתיקו עם פרנזי פיירו שכבש גם כן 17 שערים.
לאחר המשחק אתמול, זהבי התייחס לעתידו במכבי ובכדורגל בכללי ואמר: "כל האפשרויות קיימות, אני אעשה הכל מסודר כמו שצריך, אם אני אשאר, אם אלך למקום אחר ואם אפרוש, עוד לא החלטתי. כל מי שקרוב אלי רוצה שאני אמשיך לשחק, זה עושה עניין לכולם, מצד שני זה משפיע על המצב רוח של כולם, לפעמים לרעה וגם לטובה, וגם על שלי".
זהבי הוא מגדולי השחקנים שראה הכדורגל הישראלי, הוא בן 37, גיל לגיטימי לפרישה אצל שחקני כדורגל. סביר להניח גם שזהבי יעבור ניתוח בכתף, אחרי פריקת עצם הבריח מהשכמה שבגללה סבל מאוד מכאבים במשחקים האחרונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענק
    איציק 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערן תפרוש בשיא יזכרו אותך לדורות כווינר אל תחכה שאיזה ילד יקלל אותך ויגיד לך לפרוש ראה שחקני עבר גדולים שחשבו להמשיך ואיך התיחסו אליהם פרוש בגדולתך
    סגור