ויראלי

ערן זהבי לצמד האהוב: "גם ככה אתם לא מתאימים"

הצמד המוכר אופק מזרחי וניר בנילוש הודיע בפוסט משותף שהם נפרדים, העוקבים מיהרו להבין שזו מתיחה ל-1 באפריל והמפורסמים הגיבו גם. אודיה: "ברוך השם". ערן זהבי: "גם ככה אתם לא מתאימים"
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
אופק מזרחי וניר בנילוש הם בין הצמדים האהובים, המצחיקים והויראלים שיש בארץ, לאחר אין ספור סרטונים שרצים ברשת ושנים בהם הם מעלים באופן יום יומי סרטונים יחד, הצמד הודיע היום (שני), כי הם נפרדים לאחר שלוש שנים, מה שכמובן נאמר בתור מתיחה לאחד באפריל.
הצמד האהוב זכה לתגובות משלל מפורסמים: ערן זהבי הגיב: "גם ככה אתם לא מתאימים" אודיה הגיבה: "ברוך השם". אושר כהן: "יש סוף סוף". כוכבת הרשת שחר חיון: "1 באפריל ימניאקים". גם גל אדם, מאור בוזגלו ויהונתן כהן הגיבו לפוסט של הצמד ששבר את הרשת.
 


כמובן לאור האחד באפריל הועלו לרשת המון מתיחות שנהיו ויראליות, בניהן םאביה הוכמן, רעייתו של גיא הוכמן שהחליטה שלא לפסוח על היום בלי מתיחה לבעלה: היא הגישה לו מעטה ובה מכתב כביכול רשמי ממשרד התרבות, בו הוזמן הוכמן להדליק משואה בטקס המלכתי שייערך בהר הרצל, בערב יום העצמאות הקרוב. "הייתי בטוח אני על המקום של עידן עמדי", שיתף הוכמן לאחר שרעייתו חשפה כי מדובר במתיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה