עסקי ספורט

ערן זהבי פותח בקריירה חדשה: העסק החדש הושק רשמית

ערן זהבי, כוכב הכדורגל הגדול ביותר בישראל כיום, השיק את בית הקפה החדש שלו ושל אשתו שי זהבי "שבע" במזכרת בתיה. בהמשך, מתכנן הכוכב לפתוח סניפים חדשים. וגם: השותפים המסתוריים של הכדורגלן נחשפים לראשונה
מערכת ice |  3
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
ערן זהבי, אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בתולדות מדינת ישראל, שמשחק כיום בקבוצת מכבי תל אביב, ככל הנראה כבר חושב על היום שאחרי הכדורגל, שכן הוא בקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-37 והוא ללא ספק נמצא בשלהי הקריירה, ובמסגרת זו הוא פונה למחוזות חדשים.
מדובר למעשה בבית קפה חדש בשם "שבע", הספרה המזוהה עמו במהלך רוב הקריירה שלו, עמה הוא משחק על החולצה. זהבי חבר לשותפים משה לוי הבעלים של פיתה בשר ואשתו מור אמיגה לוי. העסק נמצא גם בבעלותה של אשתו, שי זהבי. כך על פי "ספורט 1".
השבוע, השיק זהבי באופן רשמי את בית הקפה החדש שלו במזכרת בתיה, כאשר בהמשך מתכנן זהבי להרחיב את העסק ולפתוח סניפים נוספים בישראל. 
כזכור, לאחרונה, זהבי העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו שעורר סערה ענקית, אחרי שהעלה תמונה שלו מחזיק בכוס קפה עליה כתוב "שבע", יום אחרי שמכבי חיפה פתחה פער של 7 נקודות על מכבי חיפה בצמרת ליגת העל. בהמשך נודע כי לא היה מדובר בהטרלה, וכי זהבי מתכנן להקים עסק חדש בשם "שבע", וכך הוא קידם את המותג שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערן זהבי
    מזכיר 7 באוקטובר 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    7 באוקטובר
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    רמי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שהיה לו בהצלחה בעסק החדש ושהיה כשר ואיך הגיע למזכרת בתיה איזה חור מי מכיר שיבוא לפתח תקוה מאם המושבות בלב הארץ מה יש לו לחפש שם..
    סגור
  • קפה 7
    יעקב 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה בדרכך החדשה
    סגור