עסקי ספורט

"המעדן של המפרסמים": מעבר לספורט, סכומים אדירים זורמים בסופרבול

ערב הסופרבול הוא כמובן אחד הערבים המרגשים והמיוחדים בארצות הברית, אך מעבר ליריבות הספורטיבית והמשחק עצמו, כל מה שמתלווה לערב זה מקושר עם סכומי כסף אדירים, יחסי ציבור אגרסיביים 
מערכת ice | 
הימורים על משחק הסופרבול (צילום pixabay)
אירוע הספורט החשוב ביותר בארה"ב, הסופרבול, התקקים הלילה (שני) בלאס ווגאס וסיפק ערב בלתי נשכח. במהלך הערב הוצגה פרסומת נגד אנטישמיות, כאשר המהלך המרגש התקיים בזכות הקרן למאבק באנטישמיות של רוברט קראפט, הבעלים של קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס.
הקבוצה הודיעה כי רכשה זכויות שידור במהלך הפסקת הפרסומות של המשחק בסכום של 7 מיליון דולר. מלבד פרסומת זו מי ששלטו בליינאפ המפרסמים בערב הסופרבול היו אוראו, פרינגלס, דוריטוס, M&M ומותג המשקאות האהוב בארצות הברית, מאונטיין דיו.
מלבד הפרסומות בסופרבול שהן נושא ענק בפני עצמו, כאשר המפרסמים רבים ביניהם על כל שניה של שידור ומוכנים לשלם סכומים אדירים עבורו, ישנם את הימורי הספורט הכה פופולאריים בארצות הברית, שרק בערב הסופרבול, חוצים את רף ה-20 מיליארד דולר.

במשחק נפגשו הקבוצות קנזס סיטי וסן פרנסיסקו לגמר המכריע שבסיומו נקבעה אלופת הפוטבול האמריקאי ומי שתלך בגאווה במנהרות השחקנים בשנה הקרובה. לאחר שהמשחק נשלח להארכה, ואת הצופים במגרש לנסות ולהירגע מהמותחן הגדול, מספר שניות לסיומה של ההארכה המותחת הבקיעה קנזס סיטי טאצ'דאון ובדרך הכי מתוקה שאפשר, קטפה את התואר בפעם השנייה ברציפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה